Dzień osiemdziesiąty dziewiąty

Sobota, 9 lipca 2011 Kategoria Krasnale, Miasto, Okolice | Aktywność:

Przed zasadniczą częścią wycieczki podjechałem na dwie stacje dobić trochę powietrza w koła.
    Mama prosiła mnie kilka dni temu, żebym obejrzał na Bielanach dom wzorcowy jakiejś firmy stawiającej szybko domki, więc wybrałem się go zobaczyć. Po dojechaniu okazało się, że w soboty firma działa do 16.00. Byłem tam kwadrans po. Ale i tak po konsultacjach, okazało się, ze mama już rozmawiała w sprawie domku i przedstawione warunki nie za bardzo jej odpowiadały.
    Na Bielanach zacząłem się zastanawiać, gdzie jechać dalej. Po kilku chwilach miałem już jakiś plan: kilka dni temu wyczytałem o nowych krasnalach w kompleksie Futura Park, niedługo otwierają następną część AOW, a Tomek opisuje okolice Wiśniowej Góry, gdzie jeszcze mnie nie widzieli - wszystko wiązało się w logiczną i kierunkową całość.
    Trasa:

Najpierw były krasnale:
    Max i Fliz © WrocNam

Twarz Fliza (albo Maxa) © WrocNam

Potem dojechałem do Autostradowej Obwodnicy, którą przejechałem kawałek:
    Stadion i most z innej strony © WrocNam

Na AOW © WrocNam

Następnie pojechałem w kierunku Leśnicy, gdzie odbiłem w stronę Lasu Mokrzańskiego, gdzie opierając się na pamięci i wskazaniach mapy próbowałem znaleźć tzw. Willę Goeringa. Znalazłem wjazd, ale już nie szukałem pozostałości bo komary trochę cięły:
    Równy las © WrocNam

Potem pojechałem w okolice Wiśniowej Góry, gdzie znajduje się najwyżej położony punkt we Wrocławiu:
    Szczyt Wrocławia © WrocNam

Z powodu komarów i swojej zawodnej pamięci, nie pokusiłem się o szukanie pozostałości restauracji, która do czasów wojny stała na Wiśniowej Górze.
    W drodze powrotnej jeszcze wizyta na Stadionie, który już niedługo ma być otwarty:
    Stadion prawie gotowy © WrocNam

Widać też efekty postępujących szybko prac przy linii tramwajowej na Kozanów: