R-106a

Niedziela, 8 lipca 2012 Kategoria Mosty, Okolice | Aktywność:

Poranna przejażdżka przed kolejną falą upałów.
    Z Rafałem spotkałem się na Rynku o 7.00. Poczekaliśmy jeszcze 15 minut na ewentualnych współuczestników wyjazdu, ale nikt się nie pojawił, więc ruszyliśmy. Po szybkim wybraniu trasy skierowaliśmy się na Szczodre.
    Na chwilę zatrzymaliśmy się na placu targowym Młyn, gdzie pooglądaliśmy rowery. Potem już tylko jazda i podziwianie okolic:
    Zameczek myśliwski w Domaszczynie © WrocNam

Prawie skończona S-8 © WrocNam

Po zrobieniu pętli i dojechaniu do miasta, przy obwodnicy śródmiejskiej zauważyliśmy odpoczywającą watahę googlomapcarów:
    Ekipa Google Maps © WrocNam

Na Milenijnym spotkaliśmy Łukasza pędzącego na ustawkę Husarii, z którym zamieniliśmy kilka słów.
    W czasie jazdy powstał pomysł bezspinkowej trzysetki dookoła Wrocławia.
    Trasa:

Dzisiejsze mosty:
    Most Widawski (W)
    kat. drog.-2, ul. Sułowska, rok budowy - 1951, dł.-27,87 m, konstrukcja jednoprzęsłowa żelbetowa o ustroju nośnym dwuprzegubowym, łukowym ze ściągiem
    Wiadukt w ul. Bora-Komorowskiego
    kat. drog.-1, ul. Bora-Komorowskiego, rok budowy-1975, dł.-188,15 m, wiadukt 10-przęsłowy o ustroju nośnym z belek sprężonych typu WBS połączonych z żelbetową płytą pomostową, rozpiętość przęseł-18 m
    Wiadukt w ul. Kowalskiej
    kat. drog.-4, ul. Kowalska, rok budowy-1978, dł.-106,2 m, wiadukt 7-przęsłowy o konstrukcji monolitycznej płaskiej Dane wycieczki: 60.00 km (0.00 km teren) czas: 02:40 h avg:22.50 km/h