R-163
Do pracy (krótko, bo późne wyjście z domu) i z powrotem (normalnie).
Ze względu na temperaturę (-3) test nowych rękawic zimowych z GO Sportu. Niezłe.
Zauważyłem efekty remontów torowiska:
Dzisiejsze mosty:
Most Mieszczański stary (O)
kat. drog.-1, rok budowy-1876, dług.-62 m, most dwuprzęsłowy o konstrukcji z dwóch stalowych kratownic systemu Schweidlera, o pasach dwuściankowych
Most Osobowicki-Północny (O)
kat. drog.-2, ul. Reymonta, rok budowy-1897, dług.-242,5 m, most ośmioprzęsłowy z łukami z cegły klinkierowej
Most Osobowicki-Południowy (O)
kat. drog.-2, ul. Reymonta, rok budowy-1897, dług.-21,5 m, most jednoprzęsłowy o konstrukcji belkowej (belki blachownicowe)
Ze względu na temperaturę (-3) test nowych rękawic zimowych z GO Sportu. Niezłe.
Zauważyłem efekty remontów torowiska:
Gdzie są tory?!?!© WrocNam
Dzisiejsze mosty:
Most Mieszczański stary (O)
kat. drog.-1, rok budowy-1876, dług.-62 m, most dwuprzęsłowy o konstrukcji z dwóch stalowych kratownic systemu Schweidlera, o pasach dwuściankowych
Most Osobowicki-Północny (O)
kat. drog.-2, ul. Reymonta, rok budowy-1897, dług.-242,5 m, most ośmioprzęsłowy z łukami z cegły klinkierowej
Most Osobowicki-Południowy (O)
kat. drog.-2, ul. Reymonta, rok budowy-1897, dług.-21,5 m, most jednoprzęsłowy o konstrukcji belkowej (belki blachownicowe)
Dane wycieczki:
14.00 km (0.00 km teren) czas: h avg: km/h
Komentarze
Komentuj