R-47

Niedziela, 7 kwietnia 2013 Kategoria Okolice | Aktywność:

Z Rafałem umówiliśmy się na niedzielne wiosenne kręcenie - padło na Brzeg Dolny, a właściwie budowany w jego pobliżu nowy most na Odrze.
    Po rzuceniu wici na BS i FB na miejscu zbiórki pojawili się również Tomek i Łukasz.
    Po chwili rozmowy z wiatrem w twarze ruszyliśmy w kierunku Środy Śląskiej, gdzie na rynku zrobiliśmy krótki postój:
    Pamiątkowe zdjęcie z maski Golfa © WrocNam

Potem było kręcenie w kierunku Brzegu Dolnego. W Głosce przy sklepie zrobiliśmy dłuższy postój na zregenerowanie sił. Przy okazji okazało się, że jeden z nas ma odwrotnie założoną sztycę:
    Sztyca w dobrym kierunku © WrocNam

Panie Premierze, jak jechać!? © WrocNam

Chwilę potrwało jej prawidłowe założenie i regulacje ustawienia siodełka (trwały one jeszcze w czasie jazdy):
    A było tak dobrze! © WrocNam

Przy okazji przeprowadziliśmy wzrokową inspekcję postępów budowy mostu:
    Most w Brzegu Dolnym © WrocNam

Kiedy dojechaliśmy do promu, okazało się, że następny kurs będzie za 50 minut.
    Prom na drugim brzegu w Brzegu © WrocNam

Kiedy ma się tyle czasu, dziwne pomysły mogą przyjść do głowy - to nie było nasze dzieło:
    Heinekenowe pole © WrocNam

My postanowiliśmy pokonać Odrę trasą alternatywną przez most kolejowy:
    Dojazd do mostu w Brzegu © WrocNam

Przejazd przez most kolejowy © WrocNam

Artystyczne ujęcie mostu © WrocNam

Po zjechaniu z wałów w Wałach pognaliśmy najkrótszą drogą do Wrocławia - Tomek z Łukaszem nieźle ciągneli. Po dojeździe do Obwodnicy Śródmiejskiej rozdzieliliśmy się wstępnie - Tomek pognał na Grunwald, a my resztą na Kozanów, gdzie znów nastąpił rozdział - Łukasz pojechał dalej, a ja z Rafałem pojechaliśmy obejrzeć Odrę:
    Barka na Odrze w niedzielę © WrocNam

Po opuszczeniu Kozanowa kupiłem Natce bukiet tulipanów i pożegnaliśmy się z Rafałem.
    Ludzie dziwnie się na mnie patrzyli, kiedy kręciłem do domu trzymając w jednej ręce bukiet kwiatków.
    DZIĘKI ZA WSPÓLNE KRĘCENIE!