Wpisy archiwalne w miesiącu
Czerwiec, 2012
Dystans całkowity: | 732.00 km (w terenie 26.00 km; 3.55%) |
Czas w ruchu: | 31:10 |
Średnia prędkość: | 23.39 km/h |
Maksymalna prędkość: | 61.50 km/h |
Liczba aktywności: | 24 |
Średnio na aktywność: | 30.50 km i 1h 21m |
Więcej statystyk |
R-100
Do pracy standardem.
Powrót przez serwis, gdzie Rafał wymienił mi łańcuch po przejechaniu 2045 km (Stan BS: 22591 km) i wymłotkował drugi zapieczony pedał (po 17.000 km). Mam teraz dwa takie same.
Potem na Tarnogaj zobaczyć nowego krasnala:
Stamtąd przez Park Skowroni i obok Sky Tower do domu.
Powrót przez serwis, gdzie Rafał wymienił mi łańcuch po przejechaniu 2045 km (Stan BS: 22591 km) i wymłotkował drugi zapieczony pedał (po 17.000 km). Mam teraz dwa takie same.
Potem na Tarnogaj zobaczyć nowego krasnala:
Farmaceuta© WrocNam
Stamtąd przez Park Skowroni i obok Sky Tower do domu.
Dane wycieczki:
30.00 km (0.00 km teren) czas: 01:20 h avg:22.50 km/h
R-99
Do pracy standardem.
Powrót przez miasto. Kolejne instalacje "Out of Sth":
Dzisiejszy most:
Most Piotra Skargi (Fosa)
kat. drog.-1, ul. Piotra Skargi/Kołłątaja, rok budowy-1968, dł. -19,6 m, most
jednoprzęsłowy, żelbetowy
Powrót przez miasto. Kolejne instalacje "Out of Sth":
Polska składa się z Polaków© WrocNam
Elementy Polski© WrocNam
Powstający mural na Kościuszki© WrocNam
Dzisiejszy most:
Most Piotra Skargi (Fosa)
kat. drog.-1, ul. Piotra Skargi/Kołłątaja, rok budowy-1968, dł. -19,6 m, most
jednoprzęsłowy, żelbetowy
Dane wycieczki:
20.00 km (0.00 km teren) czas: 00:50 h avg:24.00 km/h
R-98
Do pracy standardem.
Powrót przez miasto.
Widok z jednej z kładek:
Dzisiejsze mosty:
Most Św. Klary (O)
kat. drog.-1, rok budowy-1799 (1992, 2001), dł. - 20,6 m, Wyspa Słodowa/Bielarska, most dwuprzęsłowy, przęsła konstrukcji stalowej z dwuteowników
Most Słodowy (O)
kat. drog.-1, rok budowy-1911, dł.-8,45 m, Wyspa Młyńska/Słodowa, most jednoprzęsłowy o konstrukcji stalowej z czterech swobodnie podpartych belek
Kładka Piaskowa (O)
kat. drog.-1, rok budowy–2002, dł.–109,28 m, Wyspa Piasek/Słodowa, ustrój nośny kładki stanowi stalowa konstrukcja spawana, skrzynkowa, trójprzęsłowa, podparta na długości na dwóch filarach i dwóch przyczółkach
Żabia Kładka (O)
kat. drog.–1, Bulwar Słoneczny/Wyspa Bielarska, rok budowy-1975, dł.–56,52 m, kładka jednoprzęsłowa na dwóch podporach podwieszona do 4 stalowych lin
Kładka Słodowa (O)
kat. drog.–1, ul. Drobnera/wyspa Słodowa, rok budowy–2003, dł.–108,4 m, stalowa
konstrukcja jednoprzęsłowa, ustrój nośny podwieszony jest za pomocą 20 want
stalowych
Kładka Bielarska (O)
dł.-35 m, wyspa Bielarska/Słodowa
Kładka nad Śluzą Piaskową (O)
rok budowy-1945, Wyspa Daliowa/Piasek, most jednoprzęsłowy
Powrót przez miasto.
Widok z jednej z kładek:
Most i Hala© WrocNam
Dzisiejsze mosty:
Most Św. Klary (O)
kat. drog.-1, rok budowy-1799 (1992, 2001), dł. - 20,6 m, Wyspa Słodowa/Bielarska, most dwuprzęsłowy, przęsła konstrukcji stalowej z dwuteowników
Most Słodowy (O)
kat. drog.-1, rok budowy-1911, dł.-8,45 m, Wyspa Młyńska/Słodowa, most jednoprzęsłowy o konstrukcji stalowej z czterech swobodnie podpartych belek
Kładka Piaskowa (O)
kat. drog.-1, rok budowy–2002, dł.–109,28 m, Wyspa Piasek/Słodowa, ustrój nośny kładki stanowi stalowa konstrukcja spawana, skrzynkowa, trójprzęsłowa, podparta na długości na dwóch filarach i dwóch przyczółkach
Żabia Kładka (O)
kat. drog.–1, Bulwar Słoneczny/Wyspa Bielarska, rok budowy-1975, dł.–56,52 m, kładka jednoprzęsłowa na dwóch podporach podwieszona do 4 stalowych lin
Kładka Słodowa (O)
kat. drog.–1, ul. Drobnera/wyspa Słodowa, rok budowy–2003, dł.–108,4 m, stalowa
konstrukcja jednoprzęsłowa, ustrój nośny podwieszony jest za pomocą 20 want
stalowych
Kładka Bielarska (O)
dł.-35 m, wyspa Bielarska/Słodowa
Kładka nad Śluzą Piaskową (O)
rok budowy-1945, Wyspa Daliowa/Piasek, most jednoprzęsłowy
Dane wycieczki:
20.00 km (0.00 km teren) czas: 00:50 h avg:24.00 km/h
R-97
Do pracy standardem, w większości pod silny wiatr.
Powrót przez miasto:
A przy Heliosie dziwaczne stojaki rowerowe - ładne, ale zupełnie niefunkcjonalne:
Dzisiejsze mosty:
Most Piaskowy (O)
kat. drog.-1, ul. Piaskowa/ul. Św. Jadwigi, rok budowy 1861 (2010), dł.-31,74 m, most jednoprzęsłowy stalowy, dwie kratownice nitowane (podwójne X)
Most Młyński Północny (O)
kat. drog-1, ul. Św. Jadwigi/pl. Bema, rok budowy-1885 (2012), dł.-36,6 m, most jednoprzęsłowy, konstrukcja nośna-dwie stalowe kratownice o pasach nierównoległych systemu Schwedlera
Most Młyński Południowy (O)
kat. drog.-1, ul. Św. Jadwigi/pl. Bema, rok budowy-1885 (2012), dł.-27,8 m, most jednoprzęsłowy o dźwigarach kratowych z jazdą dołem
Powrót przez miasto:
Ukończony mural na Kuźniczej© WrocNam
A przy Heliosie dziwaczne stojaki rowerowe - ładne, ale zupełnie niefunkcjonalne:
Niefortunne stojaki przy Heliosie© WrocNam
Dzisiejsze mosty:
Most Piaskowy (O)
kat. drog.-1, ul. Piaskowa/ul. Św. Jadwigi, rok budowy 1861 (2010), dł.-31,74 m, most jednoprzęsłowy stalowy, dwie kratownice nitowane (podwójne X)
Most Młyński Północny (O)
kat. drog-1, ul. Św. Jadwigi/pl. Bema, rok budowy-1885 (2012), dł.-36,6 m, most jednoprzęsłowy, konstrukcja nośna-dwie stalowe kratownice o pasach nierównoległych systemu Schwedlera
Most Młyński Południowy (O)
kat. drog.-1, ul. Św. Jadwigi/pl. Bema, rok budowy-1885 (2012), dł.-27,8 m, most jednoprzęsłowy o dźwigarach kratowych z jazdą dołem
Dane wycieczki:
18.00 km (0.00 km teren) czas: 00:45 h avg:24.00 km/h
R-96
Poniedziałek, 25 czerwca 2012
Kategoria Praca
| Aktywność:
Standard do pracy i z powrotem.
Dane wycieczki:
17.00 km (0.00 km teren) czas: 00:45 h avg:22.67 km/h
R-95
Kilka dni wcześniej Magda w jednym ze swoich wpisów napomknęła coś o weekendowym wyjeździe gdzieś za miasto. Pierwotnie miała to być Ślęża z postojem przy Zalewie Mietkowskim, która mogłaby się zamienić w Syców w zależności od ochoty i planów pomysłodawczyni. W sobotę klaruje się ostatecznie cel: Syców.
W niedzielny poranek po małym błądzeniu po okolicach Psiego Pola, z niewielkim poślizgiem zameldowałem się na miejscu zbiórki. Podczas chwilowego oczekiwania na kończącą przygotowania Szefową Całego Zamieszania poznałem towarzyszy wyjazdu: Łukasza i Krzyśka:
Po jeszcze chwili zebraliśmy się wszyscy i byliśmy gotowi do wyjazdu. W planach było głównie dotarcie do Sycowa, ale również zbieranie jagód i, dla ochłody, odwiedziny jakiegoś jeziorka.
Zaczęliśmy niezłym tempem i właściwie takie utrzymało się do końca:
Lekko okrężną drogą przez Twardogórę dotarliśmy do Sycowa, gdzie po krótkich zakupach, udaliśmy się na odpoczynek na łonie natury w sycowskim Parku:
Spotykamy i poznajemy również wyrwanego ze snu przez Magdę Tomka i zalegamy nad jedynym (jak się okazało) tego dnia jeziorkiem:
Wcinając, gadając i rozkoszując się wspaniałymi okolicznościami przyrody spędzamy miłe 1,5 godziny na trawie, po czym postanawiamy jednak wrócić do Wrocławia. Przy wyjeździe z Sycowa żegnamy Tomka oraz Krzyśka i w trójkę ciśniemy do Wrocławia.
Przejeżdżamy koło kilku ciekawych miejsc i w Ostrowinie dodatkowo chwilę gawędzimy z młodym poetą:
Po dojechaniu w okolice budowanej S-8 postanawiamy ją wykorzystać i wrócić tą drogą do Wrocławia.
Docieramy do miejsca wspólnego startu, chwilę jeszcze gadamy, żegnamy się z Magdą, i z Łukaszem kierujemy się w stronę centrum. Łukasz odbija w kierunku zachodnich peryferii Wrocławia, a ja powoli dotaczam się do domu.
WIELKIE DZIĘKI ZA WSPÓLNE KRĘCENIE!!!
Trasa (gdzieś mi wypadło z głowy prawie 8 km):
Dzisiejsze mosty:
Most Dmowskiego-południowy (O)
kat. drog.-1, ul. Dmowskiego, rok budowy-1992, dł.-126 m
Most Mieszczański nowe-południowy (O)
kat. drog.-2, ul. Dubois, rok budowy-1996, dł.-90 m, most dwuprzęsłowy, stalowy
Most Warszawski-Wschodni (O)
kat. drog.-4, al. M. Kromera/ul. Jedności Narodowej, rok budowy-1916 (2008), dł.-70,61 m, most sześcioprzęsłowy, pięć przęseł-konstrukcja płyty łukowej
bezprzegubowej z żelbetu, jedno przęsło-konstrukcja łukowa z jazdą dołem
Most Warszawski-Zachodni (O)
kat. drog.-4, al. M. Kromera/ul. Jedności Narodowej, rok budowy-1928 (2008), dł.-41,2 m, most jednoprzęsłowy, żelbetowy
Most Warszawski-Środkowy (O)
kat. drog.-4, al. M.Kromera, rok budowy-1916 (2008), dł.-182,27 m
Most Bolesława Krzywoustego-lewy (Widawa)
kat. drog.-2, ul. Bolesława Krzywoustego, rok budowy-1953, dł.-61,9 m, most trzyprzęsłowy o ustroju nośnym z 6 belek żelbetowych typu Gerbera
Most Bolesława Krzywoustego-prawy (W)
kat. drog.-2, ul. Bolesława Krzywoustego, rok budowy-1978, dł.-61,9 m
Most Zakrzowski (Dobra)
kat. drog.-1, ul. gen. L. Okulickiego, rok budowy-1969, dł.-19 m, most jednoprzęsłowy o konstrukcji żelbetowej
Most Uniwersytecki-Północny (O)
kat. drog.-1, ul. Grodzka/ul. Drobnera, rok budowy-1934, dł.-79,5 m, most dwuprzęsłowy o konstrukcji stalowej, podpory betonowe
Most Uniwersytecki-Południowy (O)
kat. drog.-1, ul. Grodzka/ul. Drobnera, rok budowy-1934, dł.-53,62 m, most dwuprzęsłowy, żelbetowy, podpory betonowe
Wiadukt w ul. Bora-Komorowskiego
kat. drog.-1, ul. Bora-Komorowskiego, rok budowy-1975, dł.-188,15 m, wiadukt 10-przęsłowy o ustroju nośnym z belek sprężonych typu WBS połączonych z żelbetową płytą pomostową, rozpiętość przęseł-18 m
W niedzielny poranek po małym błądzeniu po okolicach Psiego Pola, z niewielkim poślizgiem zameldowałem się na miejscu zbiórki. Podczas chwilowego oczekiwania na kończącą przygotowania Szefową Całego Zamieszania poznałem towarzyszy wyjazdu: Łukasza i Krzyśka:
Ekipa w Sycowie© WrocNam
Po jeszcze chwili zebraliśmy się wszyscy i byliśmy gotowi do wyjazdu. W planach było głównie dotarcie do Sycowa, ale również zbieranie jagód i, dla ochłody, odwiedziny jakiegoś jeziorka.
Zaczęliśmy niezłym tempem i właściwie takie utrzymało się do końca:
Napieranie pod górkę© WrocNam
Lekko okrężną drogą przez Twardogórę dotarliśmy do Sycowa, gdzie po krótkich zakupach, udaliśmy się na odpoczynek na łonie natury w sycowskim Parku:
Rumaki na popasie© WrocNam
Mauzoleum w Sycowie© WrocNam
Park w Sycowie© WrocNam
Postument w sycowskim parku© WrocNam
Spotykamy i poznajemy również wyrwanego ze snu przez Magdę Tomka i zalegamy nad jedynym (jak się okazało) tego dnia jeziorkiem:
Staw w sycowskim parku© WrocNam
Wcinając, gadając i rozkoszując się wspaniałymi okolicznościami przyrody spędzamy miłe 1,5 godziny na trawie, po czym postanawiamy jednak wrócić do Wrocławia. Przy wyjeździe z Sycowa żegnamy Tomka oraz Krzyśka i w trójkę ciśniemy do Wrocławia.
Przejeżdżamy koło kilku ciekawych miejsc i w Ostrowinie dodatkowo chwilę gawędzimy z młodym poetą:
Kościół w Szczodrowie© WrocNam
Pałac w Ostrowinie© WrocNam
Herby na pałacu w Ostrowinie© WrocNam
Po dojechaniu w okolice budowanej S-8 postanawiamy ją wykorzystać i wrócić tą drogą do Wrocławia.
Docieramy do miejsca wspólnego startu, chwilę jeszcze gadamy, żegnamy się z Magdą, i z Łukaszem kierujemy się w stronę centrum. Łukasz odbija w kierunku zachodnich peryferii Wrocławia, a ja powoli dotaczam się do domu.
WIELKIE DZIĘKI ZA WSPÓLNE KRĘCENIE!!!
Trasa (gdzieś mi wypadło z głowy prawie 8 km):
Dzisiejsze mosty:
Most Dmowskiego-południowy (O)
kat. drog.-1, ul. Dmowskiego, rok budowy-1992, dł.-126 m
Most Mieszczański nowe-południowy (O)
kat. drog.-2, ul. Dubois, rok budowy-1996, dł.-90 m, most dwuprzęsłowy, stalowy
Most Warszawski-Wschodni (O)
kat. drog.-4, al. M. Kromera/ul. Jedności Narodowej, rok budowy-1916 (2008), dł.-70,61 m, most sześcioprzęsłowy, pięć przęseł-konstrukcja płyty łukowej
bezprzegubowej z żelbetu, jedno przęsło-konstrukcja łukowa z jazdą dołem
Most Warszawski-Zachodni (O)
kat. drog.-4, al. M. Kromera/ul. Jedności Narodowej, rok budowy-1928 (2008), dł.-41,2 m, most jednoprzęsłowy, żelbetowy
Most Warszawski-Środkowy (O)
kat. drog.-4, al. M.Kromera, rok budowy-1916 (2008), dł.-182,27 m
Most Bolesława Krzywoustego-lewy (Widawa)
kat. drog.-2, ul. Bolesława Krzywoustego, rok budowy-1953, dł.-61,9 m, most trzyprzęsłowy o ustroju nośnym z 6 belek żelbetowych typu Gerbera
Most Bolesława Krzywoustego-prawy (W)
kat. drog.-2, ul. Bolesława Krzywoustego, rok budowy-1978, dł.-61,9 m
Most Zakrzowski (Dobra)
kat. drog.-1, ul. gen. L. Okulickiego, rok budowy-1969, dł.-19 m, most jednoprzęsłowy o konstrukcji żelbetowej
Most Uniwersytecki-Północny (O)
kat. drog.-1, ul. Grodzka/ul. Drobnera, rok budowy-1934, dł.-79,5 m, most dwuprzęsłowy o konstrukcji stalowej, podpory betonowe
Most Uniwersytecki-Południowy (O)
kat. drog.-1, ul. Grodzka/ul. Drobnera, rok budowy-1934, dł.-53,62 m, most dwuprzęsłowy, żelbetowy, podpory betonowe
Wiadukt w ul. Bora-Komorowskiego
kat. drog.-1, ul. Bora-Komorowskiego, rok budowy-1975, dł.-188,15 m, wiadukt 10-przęsłowy o ustroju nośnym z belek sprężonych typu WBS połączonych z żelbetową płytą pomostową, rozpiętość przęseł-18 m
Dane wycieczki:
160.00 km (0.00 km teren) czas: 05:55 h avg:27.04 km/h
B-28
Sobota, 23 czerwca 2012
Kategoria Przebieżka
| Aktywność:
Przebieżka (8 km w 36 min.).
Chwilę po powrocie usłyszałem nietypowy, lecz znany dźwięk i rzuciłem się do okna z aparatem - z przelotu nad Wrocławiem wracały do bazy 4 F-16:
Chwilę po powrocie usłyszałem nietypowy, lecz znany dźwięk i rzuciłem się do okna z aparatem - z przelotu nad Wrocławiem wracały do bazy 4 F-16:
Jastrzębie nad Wrocławiem© WrocNam
Dane wycieczki:
0.00 km (8.00 km teren) czas: h avg: km/h
R-94
Do pracy standardem.
Powrót dłuższy, żeby łyknąć trochę sztuki.
Wizyta na kolejnym Przeglądzie Sztuki "Survival 10":
Warto się na niego wybrać - w tym roku przegląd jest poświęcony sportowi i dlatego odbywa się na stadionie klubu "Oławka" na Na Niskich Łąkach. Cały plan przeglądu - TUTAJ
Kilka migawek z obejścia:
"Alternative football match", "O-bieg", całość "Barw narodowych":
"Euro maszt", "Lucio", "Ćwiczenie":
"The Game", "Podium", "Konstrukcja rasy":
"Trójkąt", "Vs", "Cioty":
Moje poprzednie wizyty na Survivalach: 2010 i 2011
Podczas dojazdu na Przegląd zauważyłem przy moście Zwierzynieckim, bar w którym można połączyć wiele przyjemności:
Dzisiejsze mosty:
Most Jagielloński Północny-nowy (O)
kat. drog.-2, ul. J. Kochanowskiego/Brucknera, rok budowy-1984, dł.-39 m, most jednoprzęsłowy żelbetowy
Most Jagielloński Południowy-nowy (O)
kat. drog.-2, ul. J.Kochanowskiego/Brucknera, rok budowy-1984, dł.-60 m, most jednoprzęsłowy-łuk wiotki systemu Langera
Most Rakowiecki (Oława)
kat. drog.-1, ul. Na Niskich Łąkach/Traugutta, rok budowy-1928, dł.-27,6 m, most jednoprzęsłowy o konstrukcji dwudźwigarowej, kratowej nitowanej z jazdą dołem
Most Żabia Ścieżka (Oł)
kat. drog.-1, ul. Żabia Ścieżka, rok budowy-1931, dł.-43,25 m, most trzyprzęsłowy, żelbetowy
Most Oławski (Oł)
kat. drog.-1, ul. Na Grobli/Walońska, rok budowy-1883, dł.-73,8 m, most trzyprzęsłowy, kamienny, łuki ceglane wypełnione betonem
Kładka Zwierzyniecka (O)
kat. drog.-1, Grobla Szczytnicko-Bartoszowicka/Na Grobli, rok budowy-1975, dł.-232,4 m, konstrukcja pięcioprzęsłowa, w części środkowej wisząca o belkach blachownicowych zawieszonych na stalowych linach
Powrót dłuższy, żeby łyknąć trochę sztuki.
Wizyta na kolejnym Przeglądzie Sztuki "Survival 10":
Survival 10© WrocNam
Warto się na niego wybrać - w tym roku przegląd jest poświęcony sportowi i dlatego odbywa się na stadionie klubu "Oławka" na Na Niskich Łąkach. Cały plan przeglądu - TUTAJ
Kilka migawek z obejścia:
Barwy narodowe© WrocNam
Polscy rodzice niemieckich dzieci© WrocNam
"Alternative football match", "O-bieg", całość "Barw narodowych":
Survival 10.1© WrocNam
"Euro maszt", "Lucio", "Ćwiczenie":
Survival 10.2© WrocNam
"The Game", "Podium", "Konstrukcja rasy":
Survival 10.3© WrocNam
"Trójkąt", "Vs", "Cioty":
Survival 10.4© WrocNam
Super Champions Team© WrocNam
Skok wzwyż© WrocNam
START© WrocNam
Moje poprzednie wizyty na Survivalach: 2010 i 2011
Podczas dojazdu na Przegląd zauważyłem przy moście Zwierzynieckim, bar w którym można połączyć wiele przyjemności:
Wiele w jednym© WrocNam
Dzisiejsze mosty:
Most Jagielloński Północny-nowy (O)
kat. drog.-2, ul. J. Kochanowskiego/Brucknera, rok budowy-1984, dł.-39 m, most jednoprzęsłowy żelbetowy
Most Jagielloński Południowy-nowy (O)
kat. drog.-2, ul. J.Kochanowskiego/Brucknera, rok budowy-1984, dł.-60 m, most jednoprzęsłowy-łuk wiotki systemu Langera
Most Rakowiecki (Oława)
kat. drog.-1, ul. Na Niskich Łąkach/Traugutta, rok budowy-1928, dł.-27,6 m, most jednoprzęsłowy o konstrukcji dwudźwigarowej, kratowej nitowanej z jazdą dołem
Most Żabia Ścieżka (Oł)
kat. drog.-1, ul. Żabia Ścieżka, rok budowy-1931, dł.-43,25 m, most trzyprzęsłowy, żelbetowy
Most Oławski (Oł)
kat. drog.-1, ul. Na Grobli/Walońska, rok budowy-1883, dł.-73,8 m, most trzyprzęsłowy, kamienny, łuki ceglane wypełnione betonem
Kładka Zwierzyniecka (O)
kat. drog.-1, Grobla Szczytnicko-Bartoszowicka/Na Grobli, rok budowy-1975, dł.-232,4 m, konstrukcja pięcioprzęsłowa, w części środkowej wisząca o belkach blachownicowych zawieszonych na stalowych linach
Dane wycieczki:
28.00 km (0.00 km teren) czas: 01:15 h avg:22.40 km/h
R-93
Do pracy standardem.
Powrót przez miasto odebrać nagrodę w organizowanym przez pewien bank konkursie dotyczącym poruszania się po mieście na rowerze w czasie Euro:
Chwilę wcześniej na Grunwald w poszukiwaniu smażalni kurczaków.
Po odebraniu nagrody, z torebeczką w ręku przez miasto i przy okazji zdjęcie w automacie fotograficznym na Świdnickiej:
Prawie pod samym domem jeszcze małe zakupy jedzeniowe i z dwoma ręcznymi bagażami kawałek pieszo do domu.
Dzisiejsze mosty:
Most Pokoju (O)
kat. drog.- 4, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego/pl. Powstańców Warszawy
(pl. Społeczny), rok budowy - 1959, dł.-118,7 m, most
trzyprzęsłowy z kablobetonu
Most Grunwaldzki (O)
kat. drog.-2, al. Słowackiego/pl. Grunwaldzki, rok budowy-1910, dł.-126,6 m, most wiszący, nitowany, zawieszony na wstęgach blachy-6 płaskowników 695x17 mm
Powrót przez miasto odebrać nagrodę w organizowanym przez pewien bank konkursie dotyczącym poruszania się po mieście na rowerze w czasie Euro:
Bankowe nagrody© WrocNam
Chwilę wcześniej na Grunwald w poszukiwaniu smażalni kurczaków.
Po odebraniu nagrody, z torebeczką w ręku przez miasto i przy okazji zdjęcie w automacie fotograficznym na Świdnickiej:
Automat fotograficzny Fortum© WrocNam
Prawie pod samym domem jeszcze małe zakupy jedzeniowe i z dwoma ręcznymi bagażami kawałek pieszo do domu.
Dzisiejsze mosty:
Most Pokoju (O)
kat. drog.- 4, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego/pl. Powstańców Warszawy
(pl. Społeczny), rok budowy - 1959, dł.-118,7 m, most
trzyprzęsłowy z kablobetonu
Most Grunwaldzki (O)
kat. drog.-2, al. Słowackiego/pl. Grunwaldzki, rok budowy-1910, dł.-126,6 m, most wiszący, nitowany, zawieszony na wstęgach blachy-6 płaskowników 695x17 mm
Dane wycieczki:
24.00 km (0.00 km teren) czas: 01:00 h avg:24.00 km/h
B-27
Wtorek, 19 czerwca 2012
Kategoria Przebieżka
| Aktywność:
Egzamin z WF-u (3 km w 11:52 i 10x10 w 31 s.).
Dane wycieczki:
0.00 km (3.00 km teren) czas: h avg: km/h