Wpisy archiwalne w miesiącu
Lipiec, 2012
Dystans całkowity: | 837.00 km (w terenie 37.00 km; 4.42%) |
Czas w ruchu: | 34:05 |
Średnia prędkość: | 24.06 km/h |
Maksymalna prędkość: | 63.00 km/h |
Liczba aktywności: | 19 |
Średnio na aktywność: | 44.05 km i 1h 53m |
Więcej statystyk |
B-33
Wtorek, 17 lipca 2012
Kategoria Przebieżka
| Aktywność:
Wieczorna przebieżka (6 km w 30 min).
Dane wycieczki:
0.00 km (6.00 km teren) czas: h avg: km/h
R-110
Rano mimo urlopu na chwilę do pracy. W czasie trasy zahaczenie o pracę Natki.
Potem przez pętla przez Szymanów do domu.
Trasa:
Dzisiejsze mosty:
Most Polanowicki (W)
kat. drog.-1, ul. Kamieńskiego, rok budowy-1960, dł.-29,88 m, most jednoprzęsłowy z 8 dźwigarów dwuteowych
Most Mieszczański stary (O)
kat. drog.-1, ul. Mieszczańska, rok budowy-1876 (2011), dł.-62 m, most dwuprzęsłowy o konstrukcji z dwóch stalowych kratownic systemu Schweidlera, o pasach dwuściankowych, chodniki zewnętrzne
Most Sikorskiego (O)
kat. drog.-2, ul. Podwale/Mostowa (Jagiełły), rok budowy-1875 (2008), dł.-97,6 m, most dwuprzęsłowy, konstrukcja ze stalowych górnoparabolicznych o pasach dwuściankowych
Potem przez pętla przez Szymanów do domu.
Kontrpas na Jedności© WrocNam
Trasa:
Dzisiejsze mosty:
Most Polanowicki (W)
kat. drog.-1, ul. Kamieńskiego, rok budowy-1960, dł.-29,88 m, most jednoprzęsłowy z 8 dźwigarów dwuteowych
Most Mieszczański stary (O)
kat. drog.-1, ul. Mieszczańska, rok budowy-1876 (2011), dł.-62 m, most dwuprzęsłowy o konstrukcji z dwóch stalowych kratownic systemu Schweidlera, o pasach dwuściankowych, chodniki zewnętrzne
Most Sikorskiego (O)
kat. drog.-2, ul. Podwale/Mostowa (Jagiełły), rok budowy-1875 (2008), dł.-97,6 m, most dwuprzęsłowy, konstrukcja ze stalowych górnoparabolicznych o pasach dwuściankowych
Dane wycieczki:
31.00 km (0.00 km teren) czas: 01:20 h avg:23.25 km/h
B-32
Niedziela, 15 lipca 2012
Kategoria Krasnale, Przebieżka
| Aktywność:
Poranna przebieżka (6 km w 30 min).
Po kilkuletniej tułaczce, na swoje miejsce wrócił jeden z pierwszych wrocławskich krasnali:
A to jego pierwowzór:
Nowa instalacja z cyklu Out of Sth:
Na Rynku drugi dzień Międzynarodowych Mistrzostw Polski w Piłce Nożnej Bezdomnych:
Po kilkuletniej tułaczce, na swoje miejsce wrócił jeden z pierwszych wrocławskich krasnali:
Szermierz© WrocNam
A to jego pierwowzór:
Szermierz Oryginał© WrocNam
Nowa instalacja z cyklu Out of Sth:
Instalacja Out of Sth© WrocNam
Na Rynku drugi dzień Międzynarodowych Mistrzostw Polski w Piłce Nożnej Bezdomnych:
Mistrzostwa Polski Bezdomnych w Piłce© WrocNam
Dane wycieczki:
0.00 km (6.00 km teren) czas: h avg: km/h
R-109
Dzień wcześniej zamieniłem opony, żeby wyrównać zużycie i z samego rana przed ruszeniem w trasę poszukałem stacji, żeby dobić ciśnienie do 4 atm.
Potem już szybka prosta trasa do Środy Śląskiej:
Pokrążyłem trochę po mieście:
Celem wypadu było odwiedzenie krzyży pokutnych - udało mi się znaleźć trzy na cztery (jeden miał być w okolicy rozbudowywanych terenów rekreacyjnych):
Po zwiedzeniu okolic Środy szybkie zwinięcie się w stronę Wrocławia.
Trasa:
Dzisiejsze mosty:
Most w ul. Żernickiej (Ługowina)
kat. drog.-4, ul. Żernicka, rok budowy-1966, dł.-4,7 m, konstrukcja jednoprzęsłowa, płytowa żelbetowa
Kładka Żernicka (Ś)
ul. Żernicka, rok budowy-2007, dł.-53,7 m, belka jednodźwigarowa w formie płyty z obustronnymi wspornikami, konstrukcja dwuprzęsłowa o zmiennej wysokości
Potem już szybka prosta trasa do Środy Śląskiej:
Dojazd do Środy Śląskiej© WrocNam
Pokrążyłem trochę po mieście:
Ratusz w Środzie Śląskiej© WrocNam
Wieża ratusza z uliczki© WrocNam
Kościół św. Andrzeja z dzwonnicą© WrocNam
Szczegół na dzwonnicy© WrocNam
Epitafia w murze© WrocNam
Fragment murów obronnych w Świdnicy© WrocNam
Celem wypadu było odwiedzenie krzyży pokutnych - udało mi się znaleźć trzy na cztery (jeden miał być w okolicy rozbudowywanych terenów rekreacyjnych):
Krzyże w Środzie Śląskiej© WrocNam
Krzyż w Ogrodnicy© WrocNam
Po zwiedzeniu okolic Środy szybkie zwinięcie się w stronę Wrocławia.
Trasa:
Dzisiejsze mosty:
Most w ul. Żernickiej (Ługowina)
kat. drog.-4, ul. Żernicka, rok budowy-1966, dł.-4,7 m, konstrukcja jednoprzęsłowa, płytowa żelbetowa
Kładka Żernicka (Ś)
ul. Żernicka, rok budowy-2007, dł.-53,7 m, belka jednodźwigarowa w formie płyty z obustronnymi wspornikami, konstrukcja dwuprzęsłowa o zmiennej wysokości
Dane wycieczki:
85.00 km (0.00 km teren) czas: 03:20 h avg:25.50 km/h
R-108
Rano pojechałem na małą pętlę - Żórawina i z powrotem.
Po drodze park pamięci żołnierzy zamordowanych przez NKWD:
Przy Skargi powstał płotowy mural wykonany przez uczniów pobliskiej szkoły:
Trasa:
Dzisiejsze mosty:
Most Oporowski (Ś)
kat. drog.-3, ul. Solskiego, rok budowy-1967, dł.-28,55 m, most dwuprzęsłowy o ustroju nośnym z belek wolnopodpartych współpracujących z płytą żelbetową
Most Kleciński (Ś)
kat. drog.-1, ul. Przyjaźni, rok budowy-1967, dł.-24,5 m, most jednoprzęsłowy, belkowo sprężony z płytą pomostu wylewaną na mokro
Po drodze park pamięci żołnierzy zamordowanych przez NKWD:
Dęby pamięci dla żołnierzy© WrocNam
Przy Skargi powstał płotowy mural wykonany przez uczniów pobliskiej szkoły:
Mural na płocie© WrocNam
Detal płotowego muralu© WrocNam
Trasa:
Dzisiejsze mosty:
Most Oporowski (Ś)
kat. drog.-3, ul. Solskiego, rok budowy-1967, dł.-28,55 m, most dwuprzęsłowy o ustroju nośnym z belek wolnopodpartych współpracujących z płytą żelbetową
Most Kleciński (Ś)
kat. drog.-1, ul. Przyjaźni, rok budowy-1967, dł.-24,5 m, most jednoprzęsłowy, belkowo sprężony z płytą pomostu wylewaną na mokro
Dane wycieczki:
43.00 km (0.00 km teren) czas: 01:40 h avg:25.80 km/h
B-31
Środa, 11 lipca 2012
Kategoria Przebieżka
| Aktywność:
Przebieżka (5 km w 23 min.).
Dane wycieczki:
0.00 km (5.00 km teren) czas: h avg: km/h
B-30
Wtorek, 10 lipca 2012
Kategoria Przebieżka
| Aktywność:
Przebieżka (3 km w 14 min.)
Dane wycieczki:
0.00 km (3.00 km teren) czas: h avg: km/h
R-107
Poniedziałek, 9 lipca 2012
Kategoria Miasto
| Aktywność:
Po mieście na WRM załatwiając różne sprawy.
Rowery są już naprawdę w kiepskim stanie. Dziś robią podobno przegląd generalny.
Dzisiejsze mosty:
Kładka Św. Antoniego
kat. drog.–1, ul. Św. Antoniego/ul. Podwale, rok budowy–1985, dł.–41,25 m, kładka pięcioprzęsłowa o konstrukcji nośnej z rozporowych dźwigarów drewnianych
Kładka Świebodzka
Bulwar Tadka Jasińskiego/pl. Orląt Lwowskich, rok budowy-2009, dł.-43,6 m, kładka (dźwigary, poprzecznice) wykonana jest z drewna klejonego, balustrady wykonane zostały ze szkła hartowanego z pochwytami drewnianymi
Rowery są już naprawdę w kiepskim stanie. Dziś robią podobno przegląd generalny.
Dzisiejsze mosty:
Kładka Św. Antoniego
kat. drog.–1, ul. Św. Antoniego/ul. Podwale, rok budowy–1985, dł.–41,25 m, kładka pięcioprzęsłowa o konstrukcji nośnej z rozporowych dźwigarów drewnianych
Kładka Świebodzka
Bulwar Tadka Jasińskiego/pl. Orląt Lwowskich, rok budowy-2009, dł.-43,6 m, kładka (dźwigary, poprzecznice) wykonana jest z drewna klejonego, balustrady wykonane zostały ze szkła hartowanego z pochwytami drewnianymi
Dane wycieczki:
2.00 km (0.00 km teren) czas: 00:10 h avg:12.00 km/h
B-29
Poniedziałek, 9 lipca 2012
Kategoria Przebieżka
| Aktywność:
Poranna przebieżka (5 km w 23 min.)
Darwin© WrocNam
Dane wycieczki:
0.00 km (5.00 km teren) czas: h avg: km/h
R-106b
Wieczorem do kolegi załatwić interesy.
Przy okazji odwiedziny w Ogrodach Hallera:
Dzisiejsze mosty:
Estakada Gądowianka/wiadukt wschodni
rok budowy–2002/2003, estakada nad ul. Strzegomską i torami PKP, dł.–609,75 m, konstrukcja wolnopodparta 15–przęsłowa na 16 podporach, obiekt wykonany ze stali, betonu zbrojonego i sprężonego
Estakada Gądowianka/łącznica wschodnia
rok budowy–2003, estakada nad torami PKP, dł.–148 m, konstrukcja 7–przęsłowa na 7 podporach, obiekt wykonany ze stali, betonu zbrojonego i sprężonego
Estakada na Klecińskiej
estakada nad torami PKP
Przy okazji odwiedziny w Ogrodach Hallera:
Zabłąkana chmura© WrocNam
Szklana chmura© WrocNam
Obelisk ku czci sportowców© WrocNam
Dzisiejsze mosty:
Estakada Gądowianka/wiadukt wschodni
rok budowy–2002/2003, estakada nad ul. Strzegomską i torami PKP, dł.–609,75 m, konstrukcja wolnopodparta 15–przęsłowa na 16 podporach, obiekt wykonany ze stali, betonu zbrojonego i sprężonego
Estakada Gądowianka/łącznica wschodnia
rok budowy–2003, estakada nad torami PKP, dł.–148 m, konstrukcja 7–przęsłowa na 7 podporach, obiekt wykonany ze stali, betonu zbrojonego i sprężonego
Estakada na Klecińskiej
estakada nad torami PKP
Dane wycieczki:
20.00 km (0.00 km teren) czas: 00:40 h avg:30.00 km/h