Wpisy archiwalne w miesiącu
Lipiec, 2012
Dystans całkowity: | 837.00 km (w terenie 37.00 km; 4.42%) |
Czas w ruchu: | 34:05 |
Średnia prędkość: | 24.06 km/h |
Maksymalna prędkość: | 63.00 km/h |
Liczba aktywności: | 19 |
Średnio na aktywność: | 44.05 km i 1h 53m |
Więcej statystyk |
R-106a
Poranna przejażdżka przed kolejną falą upałów.
Z Rafałem spotkałem się na Rynku o 7.00. Poczekaliśmy jeszcze 15 minut na ewentualnych współuczestników wyjazdu, ale nikt się nie pojawił, więc ruszyliśmy. Po szybkim wybraniu trasy skierowaliśmy się na Szczodre.
Na chwilę zatrzymaliśmy się na placu targowym Młyn, gdzie pooglądaliśmy rowery. Potem już tylko jazda i podziwianie okolic:
Po zrobieniu pętli i dojechaniu do miasta, przy obwodnicy śródmiejskiej zauważyliśmy odpoczywającą watahę googlomapcarów:
Na Milenijnym spotkaliśmy Łukasza pędzącego na ustawkę Husarii, z którym zamieniliśmy kilka słów.
W czasie jazdy powstał pomysł bezspinkowej trzysetki dookoła Wrocławia.
Trasa:
Dzisiejsze mosty:
Most Widawski (W)
kat. drog.-2, ul. Sułowska, rok budowy - 1951, dł.-27,87 m, konstrukcja jednoprzęsłowa żelbetowa o ustroju nośnym dwuprzegubowym, łukowym ze ściągiem
Wiadukt w ul. Bora-Komorowskiego
kat. drog.-1, ul. Bora-Komorowskiego, rok budowy-1975, dł.-188,15 m, wiadukt 10-przęsłowy o ustroju nośnym z belek sprężonych typu WBS połączonych z żelbetową płytą pomostową, rozpiętość przęseł-18 m
Wiadukt w ul. Kowalskiej
kat. drog.-4, ul. Kowalska, rok budowy-1978, dł.-106,2 m, wiadukt 7-przęsłowy o konstrukcji monolitycznej płaskiej
Z Rafałem spotkałem się na Rynku o 7.00. Poczekaliśmy jeszcze 15 minut na ewentualnych współuczestników wyjazdu, ale nikt się nie pojawił, więc ruszyliśmy. Po szybkim wybraniu trasy skierowaliśmy się na Szczodre.
Na chwilę zatrzymaliśmy się na placu targowym Młyn, gdzie pooglądaliśmy rowery. Potem już tylko jazda i podziwianie okolic:
Zameczek myśliwski w Domaszczynie© WrocNam
Prawie skończona S-8© WrocNam
Po zrobieniu pętli i dojechaniu do miasta, przy obwodnicy śródmiejskiej zauważyliśmy odpoczywającą watahę googlomapcarów:
Ekipa Google Maps© WrocNam
Na Milenijnym spotkaliśmy Łukasza pędzącego na ustawkę Husarii, z którym zamieniliśmy kilka słów.
W czasie jazdy powstał pomysł bezspinkowej trzysetki dookoła Wrocławia.
Trasa:
Dzisiejsze mosty:
Most Widawski (W)
kat. drog.-2, ul. Sułowska, rok budowy - 1951, dł.-27,87 m, konstrukcja jednoprzęsłowa żelbetowa o ustroju nośnym dwuprzegubowym, łukowym ze ściągiem
Wiadukt w ul. Bora-Komorowskiego
kat. drog.-1, ul. Bora-Komorowskiego, rok budowy-1975, dł.-188,15 m, wiadukt 10-przęsłowy o ustroju nośnym z belek sprężonych typu WBS połączonych z żelbetową płytą pomostową, rozpiętość przęseł-18 m
Wiadukt w ul. Kowalskiej
kat. drog.-4, ul. Kowalska, rok budowy-1978, dł.-106,2 m, wiadukt 7-przęsłowy o konstrukcji monolitycznej płaskiej
Dane wycieczki:
60.00 km (0.00 km teren) czas: 02:40 h avg:22.50 km/h
R-105
Do pracy krótszym standardem.
Powrót przez miasto żeby kupić świetlówkę.
Przy okazji dowiedziałem się nowej prawdy:
Dzisiejsze mosty:
Most Pomorski-Północny (O)
kat. drog.-4, ul. Pomorska, rok budowy-1930, dł.-84,8 m, most trzyprzęsłowy o konstrukcji stalowej z 7 pełnościennych dźwigarów nitowanych
Most Pomorski-Środkowy (O)
kat. drog.-4, ul. Pomorska, rok budowy-1930, dł.-11 m, most jednoprzęsłowy o zróżnicowanej konstrukcji przęsła
Most Pomorski-Południowy (O)
kat. drog.-4, ul. Pomorska, rok budowy - 1905, dł.-86 m, most trzyprzęsłowy, kamienny, o konstrukcji łukowej
Powrót przez miasto żeby kupić świetlówkę.
Przy okazji dowiedziałem się nowej prawdy:
I tu dotarł XXI wiek© WrocNam
Dzisiejsze mosty:
Most Pomorski-Północny (O)
kat. drog.-4, ul. Pomorska, rok budowy-1930, dł.-84,8 m, most trzyprzęsłowy o konstrukcji stalowej z 7 pełnościennych dźwigarów nitowanych
Most Pomorski-Środkowy (O)
kat. drog.-4, ul. Pomorska, rok budowy-1930, dł.-11 m, most jednoprzęsłowy o zróżnicowanej konstrukcji przęsła
Most Pomorski-Południowy (O)
kat. drog.-4, ul. Pomorska, rok budowy - 1905, dł.-86 m, most trzyprzęsłowy, kamienny, o konstrukcji łukowej
Dane wycieczki:
18.00 km (0.00 km teren) czas: 00:40 h avg:27.00 km/h
R-104
Do pracy standardem.
Powrót bardzo lekko okrężną drogą - wybrałem się, niczym Jazon, na wyprawę po niepasteryzowane piwa:
Po drodze śmignąłem przez Psie Pole, gdzie trwa remont generalny:
Przyszłości jeszcze nie widać, bo robią kawałkami.
Kręcąc sobie z wolna i zmagając się z przeciwnościami losu dotarłem do Chrząstawy Małej, którą odwiedziłem już w czerwcu, a gdzie znajduje się "Gospoda pod Czarnym Kurem" z mini browarem Widawa:
Kupiłem sobie trzy piwa z pięciu warzonych w browarze i pozwiedzałem instalację:
Chwilę odpocząłem i zacząłem powrót.
Podczas przejazdu przez Swojczyce zauważyłem kamień graniczny, którego wcześniej poszukiwałem wzrokiem, ale nigdy nie widziałem:
Doturlałem się do domu, gdzie po obiedzie przeprowadziłem degustację Kruka, czyli piwa przypominającego słynnego Guinnessa. Ciekawy i dość specyficzny smak.
Trasa:
Dzisiejsze mosty:
Most Swojczycki (O/W)
kat. drog.-3, ul. Swojczycka, rok budowy-1966, dł.-42,6 m, most trzyprzęsłowy o ustroju nośnym z belek kablobetonowych zespolonych płytą żelbetową
Most Bolesława Chrobrego Północny (O)
kat. drog.-3, ul. A. Mickiewicza/ul. Swojczycka, rok budowy-1930, dł.-48,5 m, most jednoprzęsłowy, żelbetowy
Most Bolesława Chrobrego Południowy (O)
kat. drog.-3, ul. A. Mickiewicza/ul. Swojczycka, rok budowy-1930, dł.-134,7 m, most czteroprzęsłowy, żelbetowy
Most Zwierzyniecki (O)
kat. drog.-3, ul. Marii Curie Skłodowskiej, rok budowy 1897, dł.-62 m, most jednoprzęsłowy o dźwigarach głównych łukowych, kratownicowych ze ściągiem, jazda dołem
Powrót bardzo lekko okrężną drogą - wybrałem się, niczym Jazon, na wyprawę po niepasteryzowane piwa:
Piwa Browaru Widawa© WrocNam
Po drodze śmignąłem przez Psie Pole, gdzie trwa remont generalny:
Przeszłość Psiego Pola© WrocNam
Teraźniejszość Psiego Pola© WrocNam
Przyszłości jeszcze nie widać, bo robią kawałkami.
Kręcąc sobie z wolna i zmagając się z przeciwnościami losu dotarłem do Chrząstawy Małej, którą odwiedziłem już w czerwcu, a gdzie znajduje się "Gospoda pod Czarnym Kurem" z mini browarem Widawa:
Rodzinny Browar Widawa© WrocNam
Kupiłem sobie trzy piwa z pięciu warzonych w browarze i pozwiedzałem instalację:
Kadzie Browaru Widawa© WrocNam
Część aparatury wytwórczej© WrocNam
Pobierak próbek© WrocNam
Chwilę odpocząłem i zacząłem powrót.
Podczas przejazdu przez Swojczyce zauważyłem kamień graniczny, którego wcześniej poszukiwałem wzrokiem, ale nigdy nie widziałem:
Kamień graniczny w Swojczycach© WrocNam
Doturlałem się do domu, gdzie po obiedzie przeprowadziłem degustację Kruka, czyli piwa przypominającego słynnego Guinnessa. Ciekawy i dość specyficzny smak.
Trasa:
Dzisiejsze mosty:
Most Swojczycki (O/W)
kat. drog.-3, ul. Swojczycka, rok budowy-1966, dł.-42,6 m, most trzyprzęsłowy o ustroju nośnym z belek kablobetonowych zespolonych płytą żelbetową
Most Bolesława Chrobrego Północny (O)
kat. drog.-3, ul. A. Mickiewicza/ul. Swojczycka, rok budowy-1930, dł.-48,5 m, most jednoprzęsłowy, żelbetowy
Most Bolesława Chrobrego Południowy (O)
kat. drog.-3, ul. A. Mickiewicza/ul. Swojczycka, rok budowy-1930, dł.-134,7 m, most czteroprzęsłowy, żelbetowy
Most Zwierzyniecki (O)
kat. drog.-3, ul. Marii Curie Skłodowskiej, rok budowy 1897, dł.-62 m, most jednoprzęsłowy o dźwigarach głównych łukowych, kratownicowych ze ściągiem, jazda dołem
Dane wycieczki:
58.00 km (0.00 km teren) czas: 02:20 h avg:24.86 km/h
R-103
Do pracy standardem.
Po pracy trochę kręcenia się po mieście w poszukiwaniu folii przeciwsłonecznej do okien - robi się gorąco i szukamy sposobu obniżenia temperatury w mieszkaniu.
Przy okazji miejska scena ze zwierzakiem:
Ostatni klocek w układance L.U.Ca (samochody zaparkowały tak, że nie dało się objąć całości):
Całość projektu muralowego na STRONIE, a na STRONIE informacje o całym projekcie.
Przy przejeżdżaniu w pobliżu Świdnickiej zauważyłem promocyjne rozdawnictwo uniwersalnego rozpuszczalnika:
Potem jeszcze do pracy Natki po nowe nabytki książkowe i do domu. Na ostatniej prostej Natka ustrzeliła z tramwaju:
Po pracy trochę kręcenia się po mieście w poszukiwaniu folii przeciwsłonecznej do okien - robi się gorąco i szukamy sposobu obniżenia temperatury w mieszkaniu.
Przy okazji miejska scena ze zwierzakiem:
Portal z kocim detalem© WrocNam
Zwierzęcy detal portalu© WrocNam
Ostatni klocek w układance L.U.Ca (samochody zaparkowały tak, że nie dało się objąć całości):
Lewy mural L.U.Ca© WrocNam
Prawy mural L.U.Ca© WrocNam
Całość projektu muralowego na STRONIE, a na STRONIE informacje o całym projekcie.
Przy przejeżdżaniu w pobliżu Świdnickiej zauważyłem promocyjne rozdawnictwo uniwersalnego rozpuszczalnika:
Czy to wzmocnienie?© WrocNam
Potem jeszcze do pracy Natki po nowe nabytki książkowe i do domu. Na ostatniej prostej Natka ustrzeliła z tramwaju:
Pędzę© WrocNam
Skrawek mnie© WrocNam
Dane wycieczki:
30.00 km (0.00 km teren) czas: 01:20 h avg:22.50 km/h
R-102
Do pracy standardem w leciutkim deszczu po przejściu frontu:
Po pracy myślałem, żeby pojechać gdzieś dalej, ale przechodzące przez Wrocław przelotne opady skutecznie mnie odstraszyły i dobrze, bo kilkanaście minut po przyjeździe do domu zaczęło nieźle lać.
A tak pojechałem przez Rynek zobaczyć co zostało po Euro:
Przy Oławskiej stoi jeszcze przystanek ContiBusa:
A Fredro nadal ubrany w barwy narodowe:
Dzisiejsze mosty:
Most Szczytnicki (O)
kat. drog.-2, pl. Grunwaldzki/al. J. Kochanowskiego, rok budowy-1934 (2008), dł.-66,9 m, most trzyprzęsłowy, konstrukcja nośna niejednorodna
Front nad Wrocławiem© WrocNam
Po pracy myślałem, żeby pojechać gdzieś dalej, ale przechodzące przez Wrocław przelotne opady skutecznie mnie odstraszyły i dobrze, bo kilkanaście minut po przyjeździe do domu zaczęło nieźle lać.
A tak pojechałem przez Rynek zobaczyć co zostało po Euro:
Resztki Strefy Kibica© WrocNam
Rozbieranie Strefy Kibica© WrocNam
Przy Oławskiej stoi jeszcze przystanek ContiBusa:
Piłkarski przystanek© WrocNam
A Fredro nadal ubrany w barwy narodowe:
Fredro w narodowym szaliku© WrocNam
Dzisiejsze mosty:
Most Szczytnicki (O)
kat. drog.-2, pl. Grunwaldzki/al. J. Kochanowskiego, rok budowy-1934 (2008), dł.-66,9 m, most trzyprzęsłowy, konstrukcja nośna niejednorodna
Dane wycieczki:
24.00 km (0.00 km teren) czas: 01:00 h avg:24.00 km/h
R-101
Do pracy standardem.
Powrót przez miasto. przy okazji uwiecznienie kolejnego murala L.U.Ca:
Powrót przez miasto. przy okazji uwiecznienie kolejnego murala L.U.Ca:
Mural z historii L.U.Ca© WrocNam
Dane wycieczki:
17.00 km (0.00 km teren) czas: 00:40 h avg:25.50 km/h