Wpisy archiwalne w kategorii
Praca
Dystans całkowity: | 18633.21 km (w terenie 81.00 km; 0.43%) |
Czas w ruchu: | 839:15 |
Średnia prędkość: | 22.10 km/h |
Maksymalna prędkość: | 54.00 km/h |
Liczba aktywności: | 992 |
Średnio na aktywność: | 18.78 km i 0h 51m |
Więcej statystyk |
R-168
Do pracy standardem.
Powrót (2 h później) przez miasto, z odebraniem paczki dla Natki.
Pierwszy test nowego nabytku - Quechua Inuit (199 zł). Przy +5 w nogi za ciepło. Trochę się ślizgają na pedałach, ale noga nieźle trzymana.
Powrót (2 h później) przez miasto, z odebraniem paczki dla Natki.
Pierwszy test nowego nabytku - Quechua Inuit (199 zł). Przy +5 w nogi za ciepło. Trochę się ślizgają na pedałach, ale noga nieźle trzymana.
Stopom zima nie straszna© WrocNam
Dane wycieczki:
18.00 km (0.00 km teren) czas: 00:50 h avg:21.60 km/h
R-167
Do pracy standardowo.
Powrót przez miasto (2 h później) stanąć oko w oko z gadami:
Jurajski ogródek z okazji święta Leclercka.
Powrót przez miasto (2 h później) stanąć oko w oko z gadami:
Łeb gada© WrocNam
Stadko gadów© WrocNam
Jurajski ogródek z okazji święta Leclercka.
Dane wycieczki:
18.00 km (0.00 km teren) czas: 00:50 h avg:21.60 km/h
R-165
Do pracy normalnie.
Powrót okrężną drogą przez miasto.
Powrót okrężną drogą przez miasto.
Dane wycieczki:
20.00 km (0.00 km teren) czas: 00:50 h avg:24.00 km/h
R-164
Wtorek, 30 października 2012
Kategoria Praca
| Aktywność:
Do pracy normalnie. Powrót dłuższą trasą przez Strzegomską.
Podczas weekendowego wypadu do Empiku zauważyłem terminarz dla rowerzystów - zawiera np. interesujące zapisy dotyczące odczuwalnej podczas jazdy temperatury otoczenia:
Podczas weekendowego wypadu do Empiku zauważyłem terminarz dla rowerzystów - zawiera np. interesujące zapisy dotyczące odczuwalnej podczas jazdy temperatury otoczenia:
Terminarz rowerowy© WrocNam
Dane wycieczki:
20.00 km (0.00 km teren) czas: 01:00 h avg:20.00 km/h
R-163
Do pracy (krótko, bo późne wyjście z domu) i z powrotem (normalnie).
Ze względu na temperaturę (-3) test nowych rękawic zimowych z GO Sportu. Niezłe.
Zauważyłem efekty remontów torowiska:
Dzisiejsze mosty:
Most Mieszczański stary (O)
kat. drog.-1, rok budowy-1876, dług.-62 m, most dwuprzęsłowy o konstrukcji z dwóch stalowych kratownic systemu Schweidlera, o pasach dwuściankowych
Most Osobowicki-Północny (O)
kat. drog.-2, ul. Reymonta, rok budowy-1897, dług.-242,5 m, most ośmioprzęsłowy z łukami z cegły klinkierowej
Most Osobowicki-Południowy (O)
kat. drog.-2, ul. Reymonta, rok budowy-1897, dług.-21,5 m, most jednoprzęsłowy o konstrukcji belkowej (belki blachownicowe)
Ze względu na temperaturę (-3) test nowych rękawic zimowych z GO Sportu. Niezłe.
Zauważyłem efekty remontów torowiska:
Gdzie są tory?!?!© WrocNam
Dzisiejsze mosty:
Most Mieszczański stary (O)
kat. drog.-1, rok budowy-1876, dług.-62 m, most dwuprzęsłowy o konstrukcji z dwóch stalowych kratownic systemu Schweidlera, o pasach dwuściankowych
Most Osobowicki-Północny (O)
kat. drog.-2, ul. Reymonta, rok budowy-1897, dług.-242,5 m, most ośmioprzęsłowy z łukami z cegły klinkierowej
Most Osobowicki-Południowy (O)
kat. drog.-2, ul. Reymonta, rok budowy-1897, dług.-21,5 m, most jednoprzęsłowy o konstrukcji belkowej (belki blachownicowe)
Dane wycieczki:
14.00 km (0.00 km teren) czas: h avg: km/h
R-162
Do pracy normalnie.
Powrót przez miasto odebrać z księgarni książki dla Natki.
Przy okazji zauważyłem nową strukturę w tkance miasta:
Po powrocie do domu, powrót do księgarni, bo zagadani z księgarzem nie zauważyliśmy błędnie wystawionej faktury.
Powrót przez miasto odebrać z księgarni książki dla Natki.
Przy okazji zauważyłem nową strukturę w tkance miasta:
Cebula/kokon/zapałka© WrocNam
Dojście do cebuli© WrocNam
Wnętrze cebuli© WrocNam
Po powrocie do domu, powrót do księgarni, bo zagadani z księgarzem nie zauważyliśmy błędnie wystawionej faktury.
Dane wycieczki:
30.00 km (0.00 km teren) czas: 01:15 h avg:24.00 km/h
R-160
Do pracy i z powrotem (przez miasto).
Jakaś prawda© WrocNam
Dane wycieczki:
17.00 km (0.00 km teren) czas: 00:50 h avg:20.40 km/h
R-159a
Do pracy standardem.
Powrót, ze względu na pogodę, prawie na letniaka, a ze względu na popołudniową prcę Natki lekko dookoła.
Odwiedziłem południowo-wschodnie rubieże Wrocławia - pojechałem na Brochów zobaczyć tamtejsze murale i przy okazji przejechać znajdujące się tam kładki, mosty i wiadukty.
Brochowskie murale:
Zdziwiła mnie całkowita pustka na bocznicach jednej z największych w Europie stacji towarowej (drugiej w Polsce po Tarnowskich Górach):
Podczas zwiedzania Brochowa na czuja starałem się dojechać do Parku Brochowskiego, pomyliłem jednak kierunki i dotarłem na krańce Wrocławia, na osiedle Bieńkowice, gdzie zwiedziłem inny park - Park Bieńkowski.
Potem wsparłem się mapą i dotarłem do Parku Brochowskiego, a stamtąd prostą drogą do Centrum:
Po drodze oślepił mnie blask drapacza chmur:
W okolice domu dotarłem parę minut po 17, nie chciało mi się jednak wchodzić bo o 18 miało się zacząć spotkanie w miejscu tragicznego wypadku z dnia wczorajszego.
Kupiłem coś do picia i jedzenia i pokrążyłem trochę po okolicy:
.
Przed 18 stawiłem się na spotkaniu.
Trasa:
Dzisiejsze mosty, kładki i wiadukty:
Most w ul. Opolskiej (Brochówka)
kat. drog.-2, ul. Opolska, rok budowy-po 1945, dł. - 8 m; konstrukcja jednoprzęsłowa, dwie płyty żelbetowe przylegające do siebie
Most w ul. Wiaduktowej (Brochówka)
kat. drog.-1, ul. Wiaduktowa, rok budowy-po 1945, dł.-4 m; konstrukcja jednoprzęsłowa o dźwigarach głównych z 6 dwuteowników z drewnianym pomostem
Kładka w ul. Brochowskiej (nowa)
kat. drog.-1, ul. Brochowska, rok budowy-1985, dł.-125,85 m
Kładka w ul. Brochowskiej (stara)
kat. drog.-1, ul. Brochowska, rok budowy-1938, dł.-38 m, konstrukcja dwuprzęsłowa, stalowa
Kładki w Parku Brochowskim
Wiadukt drogowy w ul. Gazowej
kat. drog.-1, ul. Gazowa, rok budowy-ok. 1945, dł. 10,6 m, wiadukt jednoprzęsłowy o konstrukcji nośnej z belek prefabrykowanych sprężonych typu Kujan
Wiadukt drogowy w ul. Gazowej
kat. drog.-1, ul. Gazowa, rok budowy-1965, dł.-13,4 m, wiadukt jednoprzęsłowy o konstrukcji nośnej z płyty zespolonej z belek prefabrykowanych sprężonych typu Kujan
Wiadukt w ul. Karwińskiej
kat. drog.–1, ul. Karwińska, rok budowy–1948, dł. – 19 m, most jednoprzęsłowy, konstrukcja nośna z 10 typowych sprężonych dźwigarów prefabrykowanych WBS, zespolonych żelbetową płytą pomostową
Powrót, ze względu na pogodę, prawie na letniaka, a ze względu na popołudniową prcę Natki lekko dookoła.
Odwiedziłem południowo-wschodnie rubieże Wrocławia - pojechałem na Brochów zobaczyć tamtejsze murale i przy okazji przejechać znajdujące się tam kładki, mosty i wiadukty.
Brochowskie murale:
Centrum Edukacji Społecznej© WrocNam
Płotowy mural© WrocNam
Mural sprzeciwu© WrocNam
Zdziwiła mnie całkowita pustka na bocznicach jednej z największych w Europie stacji towarowej (drugiej w Polsce po Tarnowskich Górach):
Pusty Brochów© WrocNam
Podczas zwiedzania Brochowa na czuja starałem się dojechać do Parku Brochowskiego, pomyliłem jednak kierunki i dotarłem na krańce Wrocławia, na osiedle Bieńkowice, gdzie zwiedziłem inny park - Park Bieńkowski.
Potem wsparłem się mapą i dotarłem do Parku Brochowskiego, a stamtąd prostą drogą do Centrum:
Jedna z wrocławskich dróg© WrocNam
Po drodze oślepił mnie blask drapacza chmur:
Promień Sky Tower© WrocNam
W okolice domu dotarłem parę minut po 17, nie chciało mi się jednak wchodzić bo o 18 miało się zacząć spotkanie w miejscu tragicznego wypadku z dnia wczorajszego.
Kupiłem coś do picia i jedzenia i pokrążyłem trochę po okolicy:
Mural szczęścia© WrocNam
Przed 18 stawiłem się na spotkaniu.
Trasa:
Dzisiejsze mosty, kładki i wiadukty:
Most w ul. Opolskiej (Brochówka)
kat. drog.-2, ul. Opolska, rok budowy-po 1945, dł. - 8 m; konstrukcja jednoprzęsłowa, dwie płyty żelbetowe przylegające do siebie
Most w ul. Wiaduktowej (Brochówka)
kat. drog.-1, ul. Wiaduktowa, rok budowy-po 1945, dł.-4 m; konstrukcja jednoprzęsłowa o dźwigarach głównych z 6 dwuteowników z drewnianym pomostem
Kładka w ul. Brochowskiej (nowa)
kat. drog.-1, ul. Brochowska, rok budowy-1985, dł.-125,85 m
Kładka w ul. Brochowskiej (stara)
kat. drog.-1, ul. Brochowska, rok budowy-1938, dł.-38 m, konstrukcja dwuprzęsłowa, stalowa
Kładki w Parku Brochowskim
Wiadukt drogowy w ul. Gazowej
kat. drog.-1, ul. Gazowa, rok budowy-ok. 1945, dł. 10,6 m, wiadukt jednoprzęsłowy o konstrukcji nośnej z belek prefabrykowanych sprężonych typu Kujan
Wiadukt drogowy w ul. Gazowej
kat. drog.-1, ul. Gazowa, rok budowy-1965, dł.-13,4 m, wiadukt jednoprzęsłowy o konstrukcji nośnej z płyty zespolonej z belek prefabrykowanych sprężonych typu Kujan
Wiadukt w ul. Karwińskiej
kat. drog.–1, ul. Karwińska, rok budowy–1948, dł. – 19 m, most jednoprzęsłowy, konstrukcja nośna z 10 typowych sprężonych dźwigarów prefabrykowanych WBS, zespolonych żelbetową płytą pomostową
Dane wycieczki:
47.00 km (0.00 km teren) czas: 02:05 h avg:22.56 km/h
R-157
Do pracy normalnie.
Powrót przez miasto zobaczyć Oficera Rowerowego w pracy:
Rano i po południu trwała akcja "Nie porzucaj mnie zimą!". Przez chwilę, którą spędziłem rozmawiając z Oficerem, zauważyłem, że akcja cieszyła się dużą popularnością - co chwilę ktoś zatrzymywał się i dawał obsłużyć swój rower (nasmarować, dopompować, dokręcić):
Kilkaset metrów dalej trwałą inna akcja - dziś jednak rowerzyści mieli taryfę ulgową i wszyscy odchodzili tylko z upomnieniem - a funkcjonariusze głównie regulowali ruch samochodowy:
Z racji tego, że sam obsługuję swój rower, do domu wróciłem z akcji z nową koszulką:
Dziś byłem świadkiem (powodem) tego, że jadąc samochodem trzeba patrzeć w lusterka bo rowerzyści są wszędzie - przy krawężniku wolno jechał rowerzysta, ja jak zwykle między dwoma sznurami samochodów. Jakiś kierowca zauważył rowerzystę wyprzedzającego go po prawej i zaczął, najprawdopodobniej nie patrząc w lusterko, odbijać w lewo - ledwo się zmieściłem i zahaczyłem rogiem o jego lusterko. Nie chciało mi się zatrzymywać i go edukować, bo właśnie włączało się zielone.
Powrót przez miasto zobaczyć Oficera Rowerowego w pracy:
Urzędnik miejski w akcji© WrocNam
Obserwowanie pracy punktu© WrocNam
Rano i po południu trwała akcja "Nie porzucaj mnie zimą!". Przez chwilę, którą spędziłem rozmawiając z Oficerem, zauważyłem, że akcja cieszyła się dużą popularnością - co chwilę ktoś zatrzymywał się i dawał obsłużyć swój rower (nasmarować, dopompować, dokręcić):
Pełno chętnych© WrocNam
Kilkaset metrów dalej trwałą inna akcja - dziś jednak rowerzyści mieli taryfę ulgową i wszyscy odchodzili tylko z upomnieniem - a funkcjonariusze głównie regulowali ruch samochodowy:
Kierowanie ruchem© WrocNam
Dziś tylko upomnienie!© WrocNam
Z racji tego, że sam obsługuję swój rower, do domu wróciłem z akcji z nową koszulką:
Koszulka rowerowo-kulturalna© WrocNam
Dziś byłem świadkiem (powodem) tego, że jadąc samochodem trzeba patrzeć w lusterka bo rowerzyści są wszędzie - przy krawężniku wolno jechał rowerzysta, ja jak zwykle między dwoma sznurami samochodów. Jakiś kierowca zauważył rowerzystę wyprzedzającego go po prawej i zaczął, najprawdopodobniej nie patrząc w lusterko, odbijać w lewo - ledwo się zmieściłem i zahaczyłem rogiem o jego lusterko. Nie chciało mi się zatrzymywać i go edukować, bo właśnie włączało się zielone.
Dane wycieczki:
20.00 km (0.00 km teren) czas: 01:00 h avg:20.00 km/h
R-156
Poniedziałek, 15 października 2012
Kategoria Praca
| Aktywność:
Do pracy normalnie.
Powrót również.
W drodze do pracy na drodze stanęła mi na drodze pokusa. Nie wiedziała, że w domu czeka moja Królowa.
W weekend zakup w GO Sporcie rękawic zimowych i rękawków w atrakcyjnych cenach.
Powrót również.
W drodze do pracy na drodze stanęła mi na drodze pokusa. Nie wiedziała, że w domu czeka moja Królowa.
Zaczarowana królewna© WrocNam
W weekend zakup w GO Sporcie rękawic zimowych i rękawków w atrakcyjnych cenach.
Dane wycieczki:
17.00 km (0.00 km teren) czas: 00:45 h avg:22.67 km/h