Wpisy archiwalne w kategorii
Praca
Dystans całkowity: | 18633.21 km (w terenie 81.00 km; 0.43%) |
Czas w ruchu: | 839:15 |
Średnia prędkość: | 22.10 km/h |
Maksymalna prędkość: | 54.00 km/h |
Liczba aktywności: | 992 |
Średnio na aktywność: | 18.78 km i 0h 51m |
Więcej statystyk |
R-118
Do pracy okrężną drogą do mostów na granicy Wrocławia. Przy okazji, przez przypadek, wizyta w pobliżu Pałacu Glitterów, odwiedzonego pewnego dnia przez wycieczkę prowadzoną przez Maratonkę:
Powrót do domu również okrężną drogą przez miasto.
Dzisiejsze mosty:
Most I w ul. Dekarskiej (W)
kat. drog.-1, ul. Dekarska, rok budowy-1952, dł.-10,6 m, most jednoprzęsłowy belkowy z płytą żelbetową pomostu
Most II w ul. Dekarskiej (W)
kat. drog.-1, ul. Dekarska, rok budowy-1952, dł.-9,2 m, most jednoprzęsłowy belkowy z płytą żelbetową pomostu
Ruiny pałacu Glitterów© WrocNam
Powrót do domu również okrężną drogą przez miasto.
Dzisiejsze mosty:
Most I w ul. Dekarskiej (W)
kat. drog.-1, ul. Dekarska, rok budowy-1952, dł.-10,6 m, most jednoprzęsłowy belkowy z płytą żelbetową pomostu
Most II w ul. Dekarskiej (W)
kat. drog.-1, ul. Dekarska, rok budowy-1952, dł.-9,2 m, most jednoprzęsłowy belkowy z płytą żelbetową pomostu
Dane wycieczki:
29.00 km (0.00 km teren) czas: 01:20 h avg:21.75 km/h
R-117
Poniedziałek, 30 lipca 2012
Kategoria Praca
| Aktywność:
Do pracy i z powrotem do domu normalną trasą.
Dane wycieczki:
17.00 km (0.00 km teren) czas: h avg: km/h
R-116
Rano oglądałem zmagania mrówki ciągnącej gdzieś pół ziarenka słonecznika:
Do pracy krótszą drogą.
Powrót przez miasto.
Grunwaldzka:
I znów niedoróbka - gdzie dalej jechać?
Jakoś nie było chętnych do bicia pokłonów:
Walka mrówki z ziarnem© WrocNam
Do pracy krótszą drogą.
Powrót przez miasto.
Grunwaldzka:
Nowy odcinek kontrapasa© WrocNam
I znów niedoróbka - gdzie dalej jechać?
Gdzie prowadzi ten przejazd?© WrocNam
Jakoś nie było chętnych do bicia pokłonów:
Król Julian Wielki© WrocNam
Dane wycieczki:
21.00 km (0.00 km teren) czas: 01:00 h avg:21.00 km/h
R-115
Do pracy normalnie krótszą drogą. Powrót okrężną drogą pooglądać drzwi na klatkę.
Przy okazji zobaczyć ukończony mural na Kościuszki:
Przy okazji zobaczyć ukończony mural na Kościuszki:
Ukończony mural na Kościuszki© WrocNam
Dane wycieczki:
23.00 km (0.00 km teren) czas: 01:00 h avg:23.00 km/h
R-114
Dobrze zrobił jeden dzień odpoczynku od roweru i przejażdżka do pracy samochodem. Dziś już prawie bez bólu w ścięgnie.
Do pracy normalnie.
Powrót okrężną droga przez miasto, gdzie rządzą Nowe Horyzonty:
Na Marii Magdalenie zaczął się remont wież i odbudowa hełmów:
Potem do WIRu odebrać gifty za wolontariat podczas Święta Wrocławskiego Rowerzysty. Z całego pudła giftów wybrałem sobie mapnik, który bardzo się przyda:
Przy okazji odebrałem nagrodę za facebookowy konkurs Encyklopdii Rowerowej - poczytam, może się przekonam do tego rodzaju rowerów:
Do pracy normalnie.
Powrót okrężną droga przez miasto, gdzie rządzą Nowe Horyzonty:
T-Mobile Nowe Horyzonty© WrocNam
Płaska wersja surfingu© WrocNam
Ekran festiwalowy© WrocNam
Na Marii Magdalenie zaczął się remont wież i odbudowa hełmów:
Remont Marii Magdaleny© WrocNam
Potem do WIRu odebrać gifty za wolontariat podczas Święta Wrocławskiego Rowerzysty. Z całego pudła giftów wybrałem sobie mapnik, który bardzo się przyda:
Mapnik wolontariacki© WrocNam
Przy okazji odebrałem nagrodę za facebookowy konkurs Encyklopdii Rowerowej - poczytam, może się przekonam do tego rodzaju rowerów:
Nagroda facebookowa© WrocNam
Dane wycieczki:
19.00 km (0.00 km teren) czas: 00:50 h avg:22.80 km/h
R-113
Do pracy spokojnie ze względu na pobolewającego lewego Achillesa.
Powrót równie spokojny krótszą drogą.
Przy okazji - obserwacja budowy hełmów na wieżach kościoła na Różance:
Dzisiejsze mosty:
Most Osobowicki-Północny (O)
kat. drog.-2, ul. Reymonta, rok budowy-1897, dł.-242,5 m, most ośmioprzęsłowy z łukami z cegły klinkierowej
Most Osobowicki-Południowy (O)
kat. drog.-2, ul. Reymonta, rok budowy-1897, dł.-21,5 m, most jednoprzęsłowy o konstrukcji belkowej (belki blachownicowe)
Powrót równie spokojny krótszą drogą.
Przy okazji - obserwacja budowy hełmów na wieżach kościoła na Różance:
Budowa wież© WrocNam
Dzisiejsze mosty:
Most Osobowicki-Północny (O)
kat. drog.-2, ul. Reymonta, rok budowy-1897, dł.-242,5 m, most ośmioprzęsłowy z łukami z cegły klinkierowej
Most Osobowicki-Południowy (O)
kat. drog.-2, ul. Reymonta, rok budowy-1897, dł.-21,5 m, most jednoprzęsłowy o konstrukcji belkowej (belki blachownicowe)
Dane wycieczki:
13.00 km (0.00 km teren) czas: 00:40 h avg:19.50 km/h
R-105
Do pracy krótszym standardem.
Powrót przez miasto żeby kupić świetlówkę.
Przy okazji dowiedziałem się nowej prawdy:
Dzisiejsze mosty:
Most Pomorski-Północny (O)
kat. drog.-4, ul. Pomorska, rok budowy-1930, dł.-84,8 m, most trzyprzęsłowy o konstrukcji stalowej z 7 pełnościennych dźwigarów nitowanych
Most Pomorski-Środkowy (O)
kat. drog.-4, ul. Pomorska, rok budowy-1930, dł.-11 m, most jednoprzęsłowy o zróżnicowanej konstrukcji przęsła
Most Pomorski-Południowy (O)
kat. drog.-4, ul. Pomorska, rok budowy - 1905, dł.-86 m, most trzyprzęsłowy, kamienny, o konstrukcji łukowej
Powrót przez miasto żeby kupić świetlówkę.
Przy okazji dowiedziałem się nowej prawdy:
I tu dotarł XXI wiek© WrocNam
Dzisiejsze mosty:
Most Pomorski-Północny (O)
kat. drog.-4, ul. Pomorska, rok budowy-1930, dł.-84,8 m, most trzyprzęsłowy o konstrukcji stalowej z 7 pełnościennych dźwigarów nitowanych
Most Pomorski-Środkowy (O)
kat. drog.-4, ul. Pomorska, rok budowy-1930, dł.-11 m, most jednoprzęsłowy o zróżnicowanej konstrukcji przęsła
Most Pomorski-Południowy (O)
kat. drog.-4, ul. Pomorska, rok budowy - 1905, dł.-86 m, most trzyprzęsłowy, kamienny, o konstrukcji łukowej
Dane wycieczki:
18.00 km (0.00 km teren) czas: 00:40 h avg:27.00 km/h
R-103
Do pracy standardem.
Po pracy trochę kręcenia się po mieście w poszukiwaniu folii przeciwsłonecznej do okien - robi się gorąco i szukamy sposobu obniżenia temperatury w mieszkaniu.
Przy okazji miejska scena ze zwierzakiem:
Ostatni klocek w układance L.U.Ca (samochody zaparkowały tak, że nie dało się objąć całości):
Całość projektu muralowego na STRONIE, a na STRONIE informacje o całym projekcie.
Przy przejeżdżaniu w pobliżu Świdnickiej zauważyłem promocyjne rozdawnictwo uniwersalnego rozpuszczalnika:
Potem jeszcze do pracy Natki po nowe nabytki książkowe i do domu. Na ostatniej prostej Natka ustrzeliła z tramwaju:
Po pracy trochę kręcenia się po mieście w poszukiwaniu folii przeciwsłonecznej do okien - robi się gorąco i szukamy sposobu obniżenia temperatury w mieszkaniu.
Przy okazji miejska scena ze zwierzakiem:
Portal z kocim detalem© WrocNam
Zwierzęcy detal portalu© WrocNam
Ostatni klocek w układance L.U.Ca (samochody zaparkowały tak, że nie dało się objąć całości):
Lewy mural L.U.Ca© WrocNam
Prawy mural L.U.Ca© WrocNam
Całość projektu muralowego na STRONIE, a na STRONIE informacje o całym projekcie.
Przy przejeżdżaniu w pobliżu Świdnickiej zauważyłem promocyjne rozdawnictwo uniwersalnego rozpuszczalnika:
Czy to wzmocnienie?© WrocNam
Potem jeszcze do pracy Natki po nowe nabytki książkowe i do domu. Na ostatniej prostej Natka ustrzeliła z tramwaju:
Pędzę© WrocNam
Skrawek mnie© WrocNam
Dane wycieczki:
30.00 km (0.00 km teren) czas: 01:20 h avg:22.50 km/h
R-102
Do pracy standardem w leciutkim deszczu po przejściu frontu:
Po pracy myślałem, żeby pojechać gdzieś dalej, ale przechodzące przez Wrocław przelotne opady skutecznie mnie odstraszyły i dobrze, bo kilkanaście minut po przyjeździe do domu zaczęło nieźle lać.
A tak pojechałem przez Rynek zobaczyć co zostało po Euro:
Przy Oławskiej stoi jeszcze przystanek ContiBusa:
A Fredro nadal ubrany w barwy narodowe:
Dzisiejsze mosty:
Most Szczytnicki (O)
kat. drog.-2, pl. Grunwaldzki/al. J. Kochanowskiego, rok budowy-1934 (2008), dł.-66,9 m, most trzyprzęsłowy, konstrukcja nośna niejednorodna
Front nad Wrocławiem© WrocNam
Po pracy myślałem, żeby pojechać gdzieś dalej, ale przechodzące przez Wrocław przelotne opady skutecznie mnie odstraszyły i dobrze, bo kilkanaście minut po przyjeździe do domu zaczęło nieźle lać.
A tak pojechałem przez Rynek zobaczyć co zostało po Euro:
Resztki Strefy Kibica© WrocNam
Rozbieranie Strefy Kibica© WrocNam
Przy Oławskiej stoi jeszcze przystanek ContiBusa:
Piłkarski przystanek© WrocNam
A Fredro nadal ubrany w barwy narodowe:
Fredro w narodowym szaliku© WrocNam
Dzisiejsze mosty:
Most Szczytnicki (O)
kat. drog.-2, pl. Grunwaldzki/al. J. Kochanowskiego, rok budowy-1934 (2008), dł.-66,9 m, most trzyprzęsłowy, konstrukcja nośna niejednorodna
Dane wycieczki:
24.00 km (0.00 km teren) czas: 01:00 h avg:24.00 km/h
R-101
Do pracy standardem.
Powrót przez miasto. przy okazji uwiecznienie kolejnego murala L.U.Ca:
Powrót przez miasto. przy okazji uwiecznienie kolejnego murala L.U.Ca:
Mural z historii L.U.Ca© WrocNam
Dane wycieczki:
17.00 km (0.00 km teren) czas: 00:40 h avg:25.50 km/h