Wpisy archiwalne w kategorii
Praca
Dystans całkowity: | 18633.21 km (w terenie 81.00 km; 0.43%) |
Czas w ruchu: | 839:15 |
Średnia prędkość: | 22.10 km/h |
Maksymalna prędkość: | 54.00 km/h |
Liczba aktywności: | 992 |
Średnio na aktywność: | 18.78 km i 0h 51m |
Więcej statystyk |
R-100
Do pracy standardem.
Powrót przez serwis, gdzie Rafał wymienił mi łańcuch po przejechaniu 2045 km (Stan BS: 22591 km) i wymłotkował drugi zapieczony pedał (po 17.000 km). Mam teraz dwa takie same.
Potem na Tarnogaj zobaczyć nowego krasnala:
Stamtąd przez Park Skowroni i obok Sky Tower do domu.
Powrót przez serwis, gdzie Rafał wymienił mi łańcuch po przejechaniu 2045 km (Stan BS: 22591 km) i wymłotkował drugi zapieczony pedał (po 17.000 km). Mam teraz dwa takie same.
Potem na Tarnogaj zobaczyć nowego krasnala:
Farmaceuta© WrocNam
Stamtąd przez Park Skowroni i obok Sky Tower do domu.
Dane wycieczki:
30.00 km (0.00 km teren) czas: 01:20 h avg:22.50 km/h
R-99
Do pracy standardem.
Powrót przez miasto. Kolejne instalacje "Out of Sth":
Dzisiejszy most:
Most Piotra Skargi (Fosa)
kat. drog.-1, ul. Piotra Skargi/Kołłątaja, rok budowy-1968, dł. -19,6 m, most
jednoprzęsłowy, żelbetowy
Powrót przez miasto. Kolejne instalacje "Out of Sth":
Polska składa się z Polaków© WrocNam
Elementy Polski© WrocNam
Powstający mural na Kościuszki© WrocNam
Dzisiejszy most:
Most Piotra Skargi (Fosa)
kat. drog.-1, ul. Piotra Skargi/Kołłątaja, rok budowy-1968, dł. -19,6 m, most
jednoprzęsłowy, żelbetowy
Dane wycieczki:
20.00 km (0.00 km teren) czas: 00:50 h avg:24.00 km/h
R-98
Do pracy standardem.
Powrót przez miasto.
Widok z jednej z kładek:
Dzisiejsze mosty:
Most Św. Klary (O)
kat. drog.-1, rok budowy-1799 (1992, 2001), dł. - 20,6 m, Wyspa Słodowa/Bielarska, most dwuprzęsłowy, przęsła konstrukcji stalowej z dwuteowników
Most Słodowy (O)
kat. drog.-1, rok budowy-1911, dł.-8,45 m, Wyspa Młyńska/Słodowa, most jednoprzęsłowy o konstrukcji stalowej z czterech swobodnie podpartych belek
Kładka Piaskowa (O)
kat. drog.-1, rok budowy–2002, dł.–109,28 m, Wyspa Piasek/Słodowa, ustrój nośny kładki stanowi stalowa konstrukcja spawana, skrzynkowa, trójprzęsłowa, podparta na długości na dwóch filarach i dwóch przyczółkach
Żabia Kładka (O)
kat. drog.–1, Bulwar Słoneczny/Wyspa Bielarska, rok budowy-1975, dł.–56,52 m, kładka jednoprzęsłowa na dwóch podporach podwieszona do 4 stalowych lin
Kładka Słodowa (O)
kat. drog.–1, ul. Drobnera/wyspa Słodowa, rok budowy–2003, dł.–108,4 m, stalowa
konstrukcja jednoprzęsłowa, ustrój nośny podwieszony jest za pomocą 20 want
stalowych
Kładka Bielarska (O)
dł.-35 m, wyspa Bielarska/Słodowa
Kładka nad Śluzą Piaskową (O)
rok budowy-1945, Wyspa Daliowa/Piasek, most jednoprzęsłowy
Powrót przez miasto.
Widok z jednej z kładek:
Most i Hala© WrocNam
Dzisiejsze mosty:
Most Św. Klary (O)
kat. drog.-1, rok budowy-1799 (1992, 2001), dł. - 20,6 m, Wyspa Słodowa/Bielarska, most dwuprzęsłowy, przęsła konstrukcji stalowej z dwuteowników
Most Słodowy (O)
kat. drog.-1, rok budowy-1911, dł.-8,45 m, Wyspa Młyńska/Słodowa, most jednoprzęsłowy o konstrukcji stalowej z czterech swobodnie podpartych belek
Kładka Piaskowa (O)
kat. drog.-1, rok budowy–2002, dł.–109,28 m, Wyspa Piasek/Słodowa, ustrój nośny kładki stanowi stalowa konstrukcja spawana, skrzynkowa, trójprzęsłowa, podparta na długości na dwóch filarach i dwóch przyczółkach
Żabia Kładka (O)
kat. drog.–1, Bulwar Słoneczny/Wyspa Bielarska, rok budowy-1975, dł.–56,52 m, kładka jednoprzęsłowa na dwóch podporach podwieszona do 4 stalowych lin
Kładka Słodowa (O)
kat. drog.–1, ul. Drobnera/wyspa Słodowa, rok budowy–2003, dł.–108,4 m, stalowa
konstrukcja jednoprzęsłowa, ustrój nośny podwieszony jest za pomocą 20 want
stalowych
Kładka Bielarska (O)
dł.-35 m, wyspa Bielarska/Słodowa
Kładka nad Śluzą Piaskową (O)
rok budowy-1945, Wyspa Daliowa/Piasek, most jednoprzęsłowy
Dane wycieczki:
20.00 km (0.00 km teren) czas: 00:50 h avg:24.00 km/h
R-97
Do pracy standardem, w większości pod silny wiatr.
Powrót przez miasto:
A przy Heliosie dziwaczne stojaki rowerowe - ładne, ale zupełnie niefunkcjonalne:
Dzisiejsze mosty:
Most Piaskowy (O)
kat. drog.-1, ul. Piaskowa/ul. Św. Jadwigi, rok budowy 1861 (2010), dł.-31,74 m, most jednoprzęsłowy stalowy, dwie kratownice nitowane (podwójne X)
Most Młyński Północny (O)
kat. drog-1, ul. Św. Jadwigi/pl. Bema, rok budowy-1885 (2012), dł.-36,6 m, most jednoprzęsłowy, konstrukcja nośna-dwie stalowe kratownice o pasach nierównoległych systemu Schwedlera
Most Młyński Południowy (O)
kat. drog.-1, ul. Św. Jadwigi/pl. Bema, rok budowy-1885 (2012), dł.-27,8 m, most jednoprzęsłowy o dźwigarach kratowych z jazdą dołem
Powrót przez miasto:
Ukończony mural na Kuźniczej© WrocNam
A przy Heliosie dziwaczne stojaki rowerowe - ładne, ale zupełnie niefunkcjonalne:
Niefortunne stojaki przy Heliosie© WrocNam
Dzisiejsze mosty:
Most Piaskowy (O)
kat. drog.-1, ul. Piaskowa/ul. Św. Jadwigi, rok budowy 1861 (2010), dł.-31,74 m, most jednoprzęsłowy stalowy, dwie kratownice nitowane (podwójne X)
Most Młyński Północny (O)
kat. drog-1, ul. Św. Jadwigi/pl. Bema, rok budowy-1885 (2012), dł.-36,6 m, most jednoprzęsłowy, konstrukcja nośna-dwie stalowe kratownice o pasach nierównoległych systemu Schwedlera
Most Młyński Południowy (O)
kat. drog.-1, ul. Św. Jadwigi/pl. Bema, rok budowy-1885 (2012), dł.-27,8 m, most jednoprzęsłowy o dźwigarach kratowych z jazdą dołem
Dane wycieczki:
18.00 km (0.00 km teren) czas: 00:45 h avg:24.00 km/h
R-96
Poniedziałek, 25 czerwca 2012
Kategoria Praca
| Aktywność:
Standard do pracy i z powrotem.
Dane wycieczki:
17.00 km (0.00 km teren) czas: 00:45 h avg:22.67 km/h
R-94
Do pracy standardem.
Powrót dłuższy, żeby łyknąć trochę sztuki.
Wizyta na kolejnym Przeglądzie Sztuki "Survival 10":
Warto się na niego wybrać - w tym roku przegląd jest poświęcony sportowi i dlatego odbywa się na stadionie klubu "Oławka" na Na Niskich Łąkach. Cały plan przeglądu - TUTAJ
Kilka migawek z obejścia:
"Alternative football match", "O-bieg", całość "Barw narodowych":
"Euro maszt", "Lucio", "Ćwiczenie":
"The Game", "Podium", "Konstrukcja rasy":
"Trójkąt", "Vs", "Cioty":
Moje poprzednie wizyty na Survivalach: 2010 i 2011
Podczas dojazdu na Przegląd zauważyłem przy moście Zwierzynieckim, bar w którym można połączyć wiele przyjemności:
Dzisiejsze mosty:
Most Jagielloński Północny-nowy (O)
kat. drog.-2, ul. J. Kochanowskiego/Brucknera, rok budowy-1984, dł.-39 m, most jednoprzęsłowy żelbetowy
Most Jagielloński Południowy-nowy (O)
kat. drog.-2, ul. J.Kochanowskiego/Brucknera, rok budowy-1984, dł.-60 m, most jednoprzęsłowy-łuk wiotki systemu Langera
Most Rakowiecki (Oława)
kat. drog.-1, ul. Na Niskich Łąkach/Traugutta, rok budowy-1928, dł.-27,6 m, most jednoprzęsłowy o konstrukcji dwudźwigarowej, kratowej nitowanej z jazdą dołem
Most Żabia Ścieżka (Oł)
kat. drog.-1, ul. Żabia Ścieżka, rok budowy-1931, dł.-43,25 m, most trzyprzęsłowy, żelbetowy
Most Oławski (Oł)
kat. drog.-1, ul. Na Grobli/Walońska, rok budowy-1883, dł.-73,8 m, most trzyprzęsłowy, kamienny, łuki ceglane wypełnione betonem
Kładka Zwierzyniecka (O)
kat. drog.-1, Grobla Szczytnicko-Bartoszowicka/Na Grobli, rok budowy-1975, dł.-232,4 m, konstrukcja pięcioprzęsłowa, w części środkowej wisząca o belkach blachownicowych zawieszonych na stalowych linach
Powrót dłuższy, żeby łyknąć trochę sztuki.
Wizyta na kolejnym Przeglądzie Sztuki "Survival 10":
Survival 10© WrocNam
Warto się na niego wybrać - w tym roku przegląd jest poświęcony sportowi i dlatego odbywa się na stadionie klubu "Oławka" na Na Niskich Łąkach. Cały plan przeglądu - TUTAJ
Kilka migawek z obejścia:
Barwy narodowe© WrocNam
Polscy rodzice niemieckich dzieci© WrocNam
"Alternative football match", "O-bieg", całość "Barw narodowych":
Survival 10.1© WrocNam
"Euro maszt", "Lucio", "Ćwiczenie":
Survival 10.2© WrocNam
"The Game", "Podium", "Konstrukcja rasy":
Survival 10.3© WrocNam
"Trójkąt", "Vs", "Cioty":
Survival 10.4© WrocNam
Super Champions Team© WrocNam
Skok wzwyż© WrocNam
START© WrocNam
Moje poprzednie wizyty na Survivalach: 2010 i 2011
Podczas dojazdu na Przegląd zauważyłem przy moście Zwierzynieckim, bar w którym można połączyć wiele przyjemności:
Wiele w jednym© WrocNam
Dzisiejsze mosty:
Most Jagielloński Północny-nowy (O)
kat. drog.-2, ul. J. Kochanowskiego/Brucknera, rok budowy-1984, dł.-39 m, most jednoprzęsłowy żelbetowy
Most Jagielloński Południowy-nowy (O)
kat. drog.-2, ul. J.Kochanowskiego/Brucknera, rok budowy-1984, dł.-60 m, most jednoprzęsłowy-łuk wiotki systemu Langera
Most Rakowiecki (Oława)
kat. drog.-1, ul. Na Niskich Łąkach/Traugutta, rok budowy-1928, dł.-27,6 m, most jednoprzęsłowy o konstrukcji dwudźwigarowej, kratowej nitowanej z jazdą dołem
Most Żabia Ścieżka (Oł)
kat. drog.-1, ul. Żabia Ścieżka, rok budowy-1931, dł.-43,25 m, most trzyprzęsłowy, żelbetowy
Most Oławski (Oł)
kat. drog.-1, ul. Na Grobli/Walońska, rok budowy-1883, dł.-73,8 m, most trzyprzęsłowy, kamienny, łuki ceglane wypełnione betonem
Kładka Zwierzyniecka (O)
kat. drog.-1, Grobla Szczytnicko-Bartoszowicka/Na Grobli, rok budowy-1975, dł.-232,4 m, konstrukcja pięcioprzęsłowa, w części środkowej wisząca o belkach blachownicowych zawieszonych na stalowych linach
Dane wycieczki:
28.00 km (0.00 km teren) czas: 01:15 h avg:22.40 km/h
R-93
Do pracy standardem.
Powrót przez miasto odebrać nagrodę w organizowanym przez pewien bank konkursie dotyczącym poruszania się po mieście na rowerze w czasie Euro:
Chwilę wcześniej na Grunwald w poszukiwaniu smażalni kurczaków.
Po odebraniu nagrody, z torebeczką w ręku przez miasto i przy okazji zdjęcie w automacie fotograficznym na Świdnickiej:
Prawie pod samym domem jeszcze małe zakupy jedzeniowe i z dwoma ręcznymi bagażami kawałek pieszo do domu.
Dzisiejsze mosty:
Most Pokoju (O)
kat. drog.- 4, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego/pl. Powstańców Warszawy
(pl. Społeczny), rok budowy - 1959, dł.-118,7 m, most
trzyprzęsłowy z kablobetonu
Most Grunwaldzki (O)
kat. drog.-2, al. Słowackiego/pl. Grunwaldzki, rok budowy-1910, dł.-126,6 m, most wiszący, nitowany, zawieszony na wstęgach blachy-6 płaskowników 695x17 mm
Powrót przez miasto odebrać nagrodę w organizowanym przez pewien bank konkursie dotyczącym poruszania się po mieście na rowerze w czasie Euro:
Bankowe nagrody© WrocNam
Chwilę wcześniej na Grunwald w poszukiwaniu smażalni kurczaków.
Po odebraniu nagrody, z torebeczką w ręku przez miasto i przy okazji zdjęcie w automacie fotograficznym na Świdnickiej:
Automat fotograficzny Fortum© WrocNam
Prawie pod samym domem jeszcze małe zakupy jedzeniowe i z dwoma ręcznymi bagażami kawałek pieszo do domu.
Dzisiejsze mosty:
Most Pokoju (O)
kat. drog.- 4, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego/pl. Powstańców Warszawy
(pl. Społeczny), rok budowy - 1959, dł.-118,7 m, most
trzyprzęsłowy z kablobetonu
Most Grunwaldzki (O)
kat. drog.-2, al. Słowackiego/pl. Grunwaldzki, rok budowy-1910, dł.-126,6 m, most wiszący, nitowany, zawieszony na wstęgach blachy-6 płaskowników 695x17 mm
Dane wycieczki:
24.00 km (0.00 km teren) czas: 01:00 h avg:24.00 km/h
R-92a
Wtorek, 19 czerwca 2012
Kategoria Miasto, Mosty, Praca, Przebieżka, Sprzęt
| Aktywność:
Do pracy krótszym standardem.
W pracy dzień pod znakiem egzaminu z WF. Właściwie powtórka z zeszłego roku - tradycyjne 4 piątki (10x10-31s, 50 skłonów, 8 podciągnięć, 3 km-11,52).
Po egzaminie 2h wcześniej do domu okrężną drogą naznaczoną muralami (częściowo wykonanymi w ramach Out of Sth).
Najpierw było przejście w jednej z kamienic:
Nieopodal wylano pas asfaltu - czyżby nowy element infrastruktury rowerowej?:
Potem mur na jednym podwórek:
Obok niego ciekawy budynek:
Stamtąd do tworzonych kilka dni temu murali na Sępa-Szarzyńskiego:
Podczas przejazdu przez Ostrów Tumski zauważyłem nową wystawę:
Potem na Kuźniczą, gdzie powstaje nowy mural:
A ten, który powstawał, jest ukończony:
Pokręciłem się trochę jeszcze po Starym Mieście i na Wita Stwosza zauważyłem, ze instalacja z Maluchem w roli głównej podlega redukcji:
Przed dojazdem do domu wizyta w bibliotece i na poczcie.
Wieczorem lekkie pucowanie rumaka.
Dzisiejsze mosty:
Most Trzebnicki-Północny (O)
kat. drog.-4, ul. Trzebnicka/Żmigrodzka, rok budowy-1897, dł.-218,5
m, most czteroprzęsłowy
Most Trzebnicki-Południowy (O)
kat. drog.-4, ul. Trzebnicka/Żmigrodzka, rok budowy - 1905, dł.-24,6 m, most jednoprzęsłowy
Most Tumski (O)
kat. drog.-1, ul. Katedralna/N.M. Panny, rok budowy - 1892, dł.-52,19 m, most dwuprzęsłowy, konstrukcja stalowa, nitowana
Most Piaskowy (O)
kat. drog.-1, ul. Piaskowa/Św. Jadwigi, rok budowy 1861, dł.-31,74 m, most jednoprzęsłowy stalowy, dwie kratownice nitowane (podwójne X)
W pracy dzień pod znakiem egzaminu z WF. Właściwie powtórka z zeszłego roku - tradycyjne 4 piątki (10x10-31s, 50 skłonów, 8 podciągnięć, 3 km-11,52).
Po egzaminie 2h wcześniej do domu okrężną drogą naznaczoną muralami (częściowo wykonanymi w ramach Out of Sth).
Najpierw było przejście w jednej z kamienic:
Tajemnicze przejście© WrocNam
Wnętrze przejścia© WrocNam
Po odwróceniu głowy w stronę wejścia© WrocNam
Kiwające się kotki© WrocNam
Detal w przejściu© WrocNam
Nieopodal wylano pas asfaltu - czyżby nowy element infrastruktury rowerowej?:
Nowy kontrapas na Jedności?© WrocNam
Potem mur na jednym podwórek:
Sąsiedzie, pożycz szklankę cukru© WrocNam
Obok niego ciekawy budynek:
Stary budynek© WrocNam
Stamtąd do tworzonych kilka dni temu murali na Sępa-Szarzyńskiego:
Skończony mural na Sępa-Szarzyńskiego© WrocNam
Coś na ptaku na samochodowym gnieździe© WrocNam
Podczas przejazdu przez Ostrów Tumski zauważyłem nową wystawę:
Nowe kościoły we Wrocławiu© WrocNam
Potem na Kuźniczą, gdzie powstaje nowy mural:
Kolejny mural na Kuźniczej© WrocNam
A ten, który powstawał, jest ukończony:
Ukończony mural na Kuźniczej© WrocNam
Pokręciłem się trochę jeszcze po Starym Mieście i na Wita Stwosza zauważyłem, ze instalacja z Maluchem w roli głównej podlega redukcji:
Rozkład następuje© WrocNam
Przed dojazdem do domu wizyta w bibliotece i na poczcie.
Wieczorem lekkie pucowanie rumaka.
Dzisiejsze mosty:
Most Trzebnicki-Północny (O)
kat. drog.-4, ul. Trzebnicka/Żmigrodzka, rok budowy-1897, dł.-218,5
m, most czteroprzęsłowy
Most Trzebnicki-Południowy (O)
kat. drog.-4, ul. Trzebnicka/Żmigrodzka, rok budowy - 1905, dł.-24,6 m, most jednoprzęsłowy
Most Tumski (O)
kat. drog.-1, ul. Katedralna/N.M. Panny, rok budowy - 1892, dł.-52,19 m, most dwuprzęsłowy, konstrukcja stalowa, nitowana
Most Piaskowy (O)
kat. drog.-1, ul. Piaskowa/Św. Jadwigi, rok budowy 1861, dł.-31,74 m, most jednoprzęsłowy stalowy, dwie kratownice nitowane (podwójne X)
Dane wycieczki:
25.00 km (0.00 km teren) czas: 01:20 h avg:18.75 km/h
R-91
Do pracy standardem.
Powrót okrężną drogą w celu zobaczenia nowego krasnala:
Przy okazji zdjęcie jednego z krasnali w nowym, Euro-image'u:
Droga okrężna do domu przez krasnala była bardzo okrężna bo prowadziła przez Leśnicę.
Przy okazji jedne z ostatnich widoków stadionu przyozdobionego barwami Euro 2012:
Oraz kolejny baner niezgadzających się z polityką "Endless Summer":
Po minięciu Leśnicy skręciłem w kierunku lotniska, gdzie pojawiła się infrastruktura rowerowa w ilości dwóch sztuk:
Postanowiłem tym wyjazdem rozpocząć cykl "Mosty Wrocławia".
Zamierzenie jest takie, żeby przejechać wszystkie lub prawie wszystkie mosty we Wrocławiu (wg ZDUiM mostów jest 100, kładek 34) Dodam do planu również estakady (wg ZDUiM 30). Planowałem to od dłuższego czasu, ale trzeba się za to kiedyś wziąć.
Dzisiejsze mosty i estakady:
Milenijny (Odra)
kat. drogowa-1, łączy ul. Legnicką z ul. Osobowicką, rok budowy-2002-2004, dł. całkowita-553,2 m, wysokość pylonów ponad poziom mostu-33 m
Most Pilczycki (Ślęza)
kat. drogowa-2, ul. Pilczycka, rok budowy-1973, dł.-24 m, most trzyprzęsłowy
Most Ratyński (Bystrzyca)
kat. drogowa-1, ul. Kośnego, rok budowy-1971, dł.-56 m, most dwuprzęsłowy
Most w ul. Granicznej (Kasina)
kat. drog.-4, ul. Graniczna, dł.-11,4 m, konstrukcja jednoprzęsłowa, żelbetowa
Most w ul. Granicznej (Kasina)
kat. drog.-1, ul. Graniczna, dł.-18 m, most jednoprzęsłowy, żelbetowy
Most Strzegomski (Ś)
kat. drog.-4, ul. Strzegomska, rok budowy-1945 (przebudowany 2010), dł.-20,23 m, most jednoprzęsłowy
Estakada milenijna-prawobrzeżna nad torami tramwajowymi, rok budowy-2002/2004
Estakada milenijna-lewobrzeżna nad drogą, rok budowy-2002/2004, dł. całkowita-148 m
Estakada Obwodnicy Śródmiejskiej nad torami kolejowymi
Estakada nad AOW
Powrót okrężną drogą w celu zobaczenia nowego krasnala:
Krasnal Przylepek© WrocNam
Przy okazji zdjęcie jednego z krasnali w nowym, Euro-image'u:
Saper - Kibic© WrocNam
Droga okrężna do domu przez krasnala była bardzo okrężna bo prowadziła przez Leśnicę.
Przy okazji jedne z ostatnich widoków stadionu przyozdobionego barwami Euro 2012:
Flagi przed stadionem© WrocNam
Zagospodarowana dziura© WrocNam
Oraz kolejny baner niezgadzających się z polityką "Endless Summer":
Przeciwnicy Laty© WrocNam
Po minięciu Leśnicy skręciłem w kierunku lotniska, gdzie pojawiła się infrastruktura rowerowa w ilości dwóch sztuk:
Stojak przed lotniskiem© WrocNam
Postanowiłem tym wyjazdem rozpocząć cykl "Mosty Wrocławia".
Zamierzenie jest takie, żeby przejechać wszystkie lub prawie wszystkie mosty we Wrocławiu (wg ZDUiM mostów jest 100, kładek 34) Dodam do planu również estakady (wg ZDUiM 30). Planowałem to od dłuższego czasu, ale trzeba się za to kiedyś wziąć.
Dzisiejsze mosty i estakady:
Milenijny (Odra)
kat. drogowa-1, łączy ul. Legnicką z ul. Osobowicką, rok budowy-2002-2004, dł. całkowita-553,2 m, wysokość pylonów ponad poziom mostu-33 m
Most Pilczycki (Ślęza)
kat. drogowa-2, ul. Pilczycka, rok budowy-1973, dł.-24 m, most trzyprzęsłowy
Most Ratyński (Bystrzyca)
kat. drogowa-1, ul. Kośnego, rok budowy-1971, dł.-56 m, most dwuprzęsłowy
Most w ul. Granicznej (Kasina)
kat. drog.-4, ul. Graniczna, dł.-11,4 m, konstrukcja jednoprzęsłowa, żelbetowa
Most w ul. Granicznej (Kasina)
kat. drog.-1, ul. Graniczna, dł.-18 m, most jednoprzęsłowy, żelbetowy
Most Strzegomski (Ś)
kat. drog.-4, ul. Strzegomska, rok budowy-1945 (przebudowany 2010), dł.-20,23 m, most jednoprzęsłowy
Estakada milenijna-prawobrzeżna nad torami tramwajowymi, rok budowy-2002/2004
Estakada milenijna-lewobrzeżna nad drogą, rok budowy-2002/2004, dł. całkowita-148 m
Estakada Obwodnicy Śródmiejskiej nad torami kolejowymi
Estakada nad AOW
Dane wycieczki:
44.00 km (0.00 km teren) czas: 01:45 h avg:25.14 km/h
R-90a
Do pracy krótszym standardem.
Powrót przez miasto głównie zobaczyć okolice Rynku i działającej tam Strefy Kibica. Na Świdnickiej i wszędzie w pobliżu tłumy:
Niektórzy pracują:
Przy okazji murale na Sępa-Szarzyńskiego:
Przed dojazdem do domu jeszcze obserwacja Dyskusji Kinetycznej podczas której dyskutanci biegali pod Muzeum Współczesnym Wrocławia:
Potem z okna przygotowania do meczu:
Ludzie różnie przygotowali swoje pojazdy:
Jadą jakieś VIPy:
Policja jedzie w drugą stronę:
Powrót przez miasto głównie zobaczyć okolice Rynku i działającej tam Strefy Kibica. Na Świdnickiej i wszędzie w pobliżu tłumy:
Tłumy w stronę Rynku© WrocNam
Tłumy na Oławskiej© WrocNam
Tłumy w stronę Piłsudskiego© WrocNam
Tłumy na Ruskiej© WrocNam
Niektórzy pracują:
Malowanie twarzy© WrocNam
Przy okazji murale na Sępa-Szarzyńskiego:
Czarny mural na Sępa-Szarzyńskiego© WrocNam
Tworzony mural na Sępa-Szarzyńskiego© WrocNam
Przed dojazdem do domu jeszcze obserwacja Dyskusji Kinetycznej podczas której dyskutanci biegali pod Muzeum Współczesnym Wrocławia:
Dyskusja Kinetyczna© WrocNam
Potem z okna przygotowania do meczu:
Polacy jadą na mecz© WrocNam
Czesi jadą na mecz© WrocNam
Ludzie różnie przygotowali swoje pojazdy:
Flaga na boku samochodu© WrocNam
Wielkie flagi na samochodzie© WrocNam
Jadą jakieś VIPy:
VIPy jadą na mecz© WrocNam
Policja jedzie w drugą stronę:
Policja zawsze pod prąd© WrocNam
Dane wycieczki:
21.00 km (0.00 km teren) czas: 00:55 h avg:22.91 km/h