WrocNam
Wrocław łamany z Warszawą
avatar

Informacje

  • Kilometry przejechane: 33126.80 km
  • Kilometry przebiegnięte: 948.08 km
  • Godziny kręcenia: 64d 02h 21m
  • Prędkość przelotowa: 21.49 km/h
  • Więcej informacji.
baton rowerowy bikestats.pl

Tak się jeździło

  • 2016
  • button stats bikestats.pl
  • 2015
  • button stats bikestats.pl
  • 2014
  • button stats bikestats.pl
  • 2013
  • button stats bikestats.pl
  • 2012
  • button stats bikestats.pl
  • 2011
  • button stats bikestats.pl
  • 2010
  • button stats bikestats.pl
  • 2009
  • button stats bikestats.pl
  • 2008
  • button stats bikestats.pl
  • 2007
  • button stats bikestats.pl

    Warto rzucić okiem i trochę poczytać

    Linki

    Statystyki roczne

    Wykres roczny blog rowerowy WrocNam.bikestats.pl

    Archiwum

    Moje małe statystyki

    Szukaj

    Wpisy archiwalne w kategorii

    Praca

    Dystans całkowity:18633.21 km (w terenie 81.00 km; 0.43%)
    Czas w ruchu:839:15
    Średnia prędkość:22.10 km/h
    Maksymalna prędkość:54.00 km/h
    Liczba aktywności:992
    Średnio na aktywność:18.78 km i 0h 51m
    Więcej statystyk

    Dzień sto sześćdziesiąty

    Środa, 3 listopada 2010 Kategoria Krasnale, Miasto, Praca, Sprzęt | Aktywność:



    Do pracy nową trasą obwodową.
    Powrót przez miasto kupić stery (69 zł) i smar do amora (15 zł), zobaczyć nowego krasnala i odebrać dla Natki książki w księgarni.
    W weekend czeka mnie mała robota przy rowerze.
    W pracy zrobiłem zdjęcia ulotki poświęconej bezpieczeństwu, którą wziąłem w wypożyczalni w Brukseli. Pisze na niej czego nie powinni robić piesi, rowerzyści i kierowcy:
    Ulotka zielono-czerwona © WrocNam

    Nowy krasnal w mieście:
    Krasnal Fizolek © WrocNam
    Dane wycieczki: 28.00 km (0.00 km teren) czas: 01:15 h avg:22.40 km/h

    Dzień sto pięćdziesiąty dziewiąty

    Wtorek, 2 listopada 2010 Kategoria Praca | Aktywność:



    Do pracy normalnie.
    Z powrotem nową trasą wzdłuż obwodnicy śródmiejskiej.
    Miało być bez korków, a wyszło, jak zwykle:
    Odtąd będzie szybciej © WrocNam
    Dane wycieczki: 16.00 km (0.00 km teren) czas: 00:40 h avg:24.00 km/h

    Dzień sto pięćdziesiąty siódmy

    Środa, 27 października 2010 Kategoria Praca | Aktywność:



    Do pracy normalnie.
    Powrót przez miasto. Dane wycieczki: 16.00 km (0.00 km teren) czas: 00:40 h avg:24.00 km/h

    Dzień sto pięćdziesiąty szósty

    Wtorek, 26 października 2010 Kategoria Praca | Aktywność:



    Standard: dom - praca - dom.
    Coś zaczyna mnie łamać. Dane wycieczki: 16.00 km (0.00 km teren) czas: 00:40 h avg:24.00 km/h

    Dzień sto pięćdziesiąty piąty

    Poniedziałek, 25 października 2010 Kategoria Miasto, Praca | Aktywność:



    Do pracy normalnie.
    Podczas powrotu chciałem zapolować na dwa nowe krasnale, a udało mi się tylko ustrzelić Chopina:
    Kolisty Chopin © WrocNam
    Dane wycieczki: 22.00 km (0.00 km teren) czas: 01:00 h avg:22.00 km/h

    Dzień sto pięćdziesiąty drugi

    Poniedziałek, 18 października 2010 Kategoria Praca, Miasto | Aktywność:



    Do pracy normalnie.
    Powrót trochę dłuższą drogą, zakończyć to, co u Natki w pracy zacząłem w czwartek, a kontynuowałem w sobotę.
    Zakupiony wczoraj amor, dziś zaczął swoją drogę do rumaka. Dane wycieczki: 20.00 km (0.00 km teren) czas: 00:50 h avg:24.00 km/h

    Dzień sto pięćdziesiąty pierwszy a

    Piątek, 15 października 2010 Kategoria Praca | Aktywność:



    Zwykła codzienność: dom-praca-dom.
    Rano mżyło, ale nie na tyle żeby przetestować wodoszczelne ciżmy bojowe (WCB). Dane wycieczki: 16.00 km (0.00 km teren) czas: 00:40 h avg:24.00 km/h

    Dzień sto pięćdziesiąty

    Czwartek, 14 października 2010 Kategoria Miasto, Praca | Aktywność:



    Dzięki urlopowemu dniu, po mieście, załatwić dwie sprawy: wymienić akumulator w srebrnym bolidzie i pobawić się w konserwatora, czyli wymienić zamek u Natki w pracy. Miałem do wyboru jechać samochodem lub rowerem. Uznałem, że rowerem będzie szybciej - mimo akumulatora na plecach.
    Na Odrze i jej nabrzeżu trwają gorączkowe prace przed zimą:
    Żeglujący pomost © WrocNam

    Rozbudowa nadbrzeża © WrocNam

    Już niedługo oficjalne otwarcie pomnika, który od wiosny widzę z okien:
    Plakat "Pociągu do Nieba" © WrocNam

    Przy okazji zauważyłem wyjątkową kreatywność w nazewnictwie zespołów muzycznych i łączonych gatunków (np. punk i muzyka liryczna):
    Pozytywna nazwa bandu © WrocNam

    Muzyczna obietnica © WrocNam
    Dane wycieczki: 12.00 km (0.00 km teren) czas: 00:40 h avg:18.00 km/h

    Dzień sto czterdziesty dziewiąty

    Środa, 13 października 2010 Kategoria Miasto, Praca | Aktywność:



    Do pracy normalnie.
    Powrót trochę okrężną drogą. Chciałem zobaczyć nowe stojaki dla rowerów, o których czytałem na FB:
    Nowoczesne stojaki © WrocNam

    Obok stoją stare stojaki:
    Na śmietniku historii © WrocNam

    Kilkanaście metrów obok na zjeździe z wiaduktu pojawiły się ostrzeżenia dla rowerzystów. Szkoda, że podobne nie pojawiły się na drodze z prawej, która jest podporządkowana w stosunku do zjazdu:
    Zjazdowe ostrzeżenie © WrocNam

    Kawałek dalej drogowcy postanowili wykorzystać kawałek przestrzeni:
    Jezdnia ważniejsza © WrocNam

    Odwiedziłem też dzisiaj okolice Włodkowica z odnowioną synagogą:
    Synagoga pod Białym Bocianem © WrocNam

    Na ulicy prowadzone są poważne prace remontowo-budowlane. Niedługo nie będzie chyba można zobaczyć kawałka najlepszego architektonicznego kontrastu, który kiedyś uwieczniłem:
    Odbudowa © WrocNam
    Dane wycieczki: 22.00 km (0.00 km teren) czas: 01:00 h avg:22.00 km/h

    Dzień sto czterdziesty ósmy

    Wtorek, 12 października 2010 Kategoria Miasto, Praca | Aktywność:



    Do pracy trochę wcześniej żeby zrobić zdjęcie neonu przed Dworcem Głównym.
    Niestety:
    Dobry wieczór we Wrocławiu © WrocNam

    O godzinie 19 się nie świeci i o 6.15 też się nie świeci. Czyli najprawdopodobniej całą noc też się nie świeci - muszę to sprawdzić.
    Świeci się za to neon sponsora:
    Wrocławski Park Wodny S.A. © WrocNam

    W drodze powrotnej zahaczyłem o zaprzyjaźniony serwis rowerowy żeby kupić nowy amor, niestety najtańszy jaki mieli kosztował 600 zł, a zamawiany XCR z regulacją skoku w kierownicy kosztował 320, co byłoby w moich granicach, gdyby nie to, że w swoim starym w ogóle nie korzystam z regulacji, która jest przy goleniach.
    Chciałem kupić jakiś prosty (bez żadnych regulacji) amor z niskiej średniej półki, ale wszystkie, jak się okazuje, mają już regulacje. Pozostaje zakup na Allegro czegoś porównywalnego do posiadanego XCR, którego nie za dobrze oceniam po 2,5 roku używania, ale może przy nim zostanę. Dane wycieczki: 19.00 km (0.00 km teren) czas: 00:50 h avg:22.80 km/h

    Blogi rowerowe na www.bikestats.pl