Wpisy archiwalne w kategorii
Miasto
Dystans całkowity: | 17268.52 km (w terenie 158.00 km; 0.91%) |
Czas w ruchu: | 815:21 |
Średnia prędkość: | 21.09 km/h |
Maksymalna prędkość: | 61.20 km/h |
Suma kalorii: | 3920 kcal |
Liczba aktywności: | 731 |
Średnio na aktywność: | 23.62 km i 1h 07m |
Więcej statystyk |
R-102
Do pracy standardem w leciutkim deszczu po przejściu frontu:
Po pracy myślałem, żeby pojechać gdzieś dalej, ale przechodzące przez Wrocław przelotne opady skutecznie mnie odstraszyły i dobrze, bo kilkanaście minut po przyjeździe do domu zaczęło nieźle lać.
A tak pojechałem przez Rynek zobaczyć co zostało po Euro:
Przy Oławskiej stoi jeszcze przystanek ContiBusa:
A Fredro nadal ubrany w barwy narodowe:
Dzisiejsze mosty:
Most Szczytnicki (O)
kat. drog.-2, pl. Grunwaldzki/al. J. Kochanowskiego, rok budowy-1934 (2008), dł.-66,9 m, most trzyprzęsłowy, konstrukcja nośna niejednorodna
Front nad Wrocławiem© WrocNam
Po pracy myślałem, żeby pojechać gdzieś dalej, ale przechodzące przez Wrocław przelotne opady skutecznie mnie odstraszyły i dobrze, bo kilkanaście minut po przyjeździe do domu zaczęło nieźle lać.
A tak pojechałem przez Rynek zobaczyć co zostało po Euro:
Resztki Strefy Kibica© WrocNam
Rozbieranie Strefy Kibica© WrocNam
Przy Oławskiej stoi jeszcze przystanek ContiBusa:
Piłkarski przystanek© WrocNam
A Fredro nadal ubrany w barwy narodowe:
Fredro w narodowym szaliku© WrocNam
Dzisiejsze mosty:
Most Szczytnicki (O)
kat. drog.-2, pl. Grunwaldzki/al. J. Kochanowskiego, rok budowy-1934 (2008), dł.-66,9 m, most trzyprzęsłowy, konstrukcja nośna niejednorodna
Dane wycieczki:
24.00 km (0.00 km teren) czas: 01:00 h avg:24.00 km/h
R-101
Do pracy standardem.
Powrót przez miasto. przy okazji uwiecznienie kolejnego murala L.U.Ca:
Powrót przez miasto. przy okazji uwiecznienie kolejnego murala L.U.Ca:
Mural z historii L.U.Ca© WrocNam
Dane wycieczki:
17.00 km (0.00 km teren) czas: 00:40 h avg:25.50 km/h
R-100
Do pracy standardem.
Powrót przez serwis, gdzie Rafał wymienił mi łańcuch po przejechaniu 2045 km (Stan BS: 22591 km) i wymłotkował drugi zapieczony pedał (po 17.000 km). Mam teraz dwa takie same.
Potem na Tarnogaj zobaczyć nowego krasnala:
Stamtąd przez Park Skowroni i obok Sky Tower do domu.
Powrót przez serwis, gdzie Rafał wymienił mi łańcuch po przejechaniu 2045 km (Stan BS: 22591 km) i wymłotkował drugi zapieczony pedał (po 17.000 km). Mam teraz dwa takie same.
Potem na Tarnogaj zobaczyć nowego krasnala:
Farmaceuta© WrocNam
Stamtąd przez Park Skowroni i obok Sky Tower do domu.
Dane wycieczki:
30.00 km (0.00 km teren) czas: 01:20 h avg:22.50 km/h
R-99
Do pracy standardem.
Powrót przez miasto. Kolejne instalacje "Out of Sth":
Dzisiejszy most:
Most Piotra Skargi (Fosa)
kat. drog.-1, ul. Piotra Skargi/Kołłątaja, rok budowy-1968, dł. -19,6 m, most
jednoprzęsłowy, żelbetowy
Powrót przez miasto. Kolejne instalacje "Out of Sth":
Polska składa się z Polaków© WrocNam
Elementy Polski© WrocNam
Powstający mural na Kościuszki© WrocNam
Dzisiejszy most:
Most Piotra Skargi (Fosa)
kat. drog.-1, ul. Piotra Skargi/Kołłątaja, rok budowy-1968, dł. -19,6 m, most
jednoprzęsłowy, żelbetowy
Dane wycieczki:
20.00 km (0.00 km teren) czas: 00:50 h avg:24.00 km/h
R-98
Do pracy standardem.
Powrót przez miasto.
Widok z jednej z kładek:
Dzisiejsze mosty:
Most Św. Klary (O)
kat. drog.-1, rok budowy-1799 (1992, 2001), dł. - 20,6 m, Wyspa Słodowa/Bielarska, most dwuprzęsłowy, przęsła konstrukcji stalowej z dwuteowników
Most Słodowy (O)
kat. drog.-1, rok budowy-1911, dł.-8,45 m, Wyspa Młyńska/Słodowa, most jednoprzęsłowy o konstrukcji stalowej z czterech swobodnie podpartych belek
Kładka Piaskowa (O)
kat. drog.-1, rok budowy–2002, dł.–109,28 m, Wyspa Piasek/Słodowa, ustrój nośny kładki stanowi stalowa konstrukcja spawana, skrzynkowa, trójprzęsłowa, podparta na długości na dwóch filarach i dwóch przyczółkach
Żabia Kładka (O)
kat. drog.–1, Bulwar Słoneczny/Wyspa Bielarska, rok budowy-1975, dł.–56,52 m, kładka jednoprzęsłowa na dwóch podporach podwieszona do 4 stalowych lin
Kładka Słodowa (O)
kat. drog.–1, ul. Drobnera/wyspa Słodowa, rok budowy–2003, dł.–108,4 m, stalowa
konstrukcja jednoprzęsłowa, ustrój nośny podwieszony jest za pomocą 20 want
stalowych
Kładka Bielarska (O)
dł.-35 m, wyspa Bielarska/Słodowa
Kładka nad Śluzą Piaskową (O)
rok budowy-1945, Wyspa Daliowa/Piasek, most jednoprzęsłowy
Powrót przez miasto.
Widok z jednej z kładek:
Most i Hala© WrocNam
Dzisiejsze mosty:
Most Św. Klary (O)
kat. drog.-1, rok budowy-1799 (1992, 2001), dł. - 20,6 m, Wyspa Słodowa/Bielarska, most dwuprzęsłowy, przęsła konstrukcji stalowej z dwuteowników
Most Słodowy (O)
kat. drog.-1, rok budowy-1911, dł.-8,45 m, Wyspa Młyńska/Słodowa, most jednoprzęsłowy o konstrukcji stalowej z czterech swobodnie podpartych belek
Kładka Piaskowa (O)
kat. drog.-1, rok budowy–2002, dł.–109,28 m, Wyspa Piasek/Słodowa, ustrój nośny kładki stanowi stalowa konstrukcja spawana, skrzynkowa, trójprzęsłowa, podparta na długości na dwóch filarach i dwóch przyczółkach
Żabia Kładka (O)
kat. drog.–1, Bulwar Słoneczny/Wyspa Bielarska, rok budowy-1975, dł.–56,52 m, kładka jednoprzęsłowa na dwóch podporach podwieszona do 4 stalowych lin
Kładka Słodowa (O)
kat. drog.–1, ul. Drobnera/wyspa Słodowa, rok budowy–2003, dł.–108,4 m, stalowa
konstrukcja jednoprzęsłowa, ustrój nośny podwieszony jest za pomocą 20 want
stalowych
Kładka Bielarska (O)
dł.-35 m, wyspa Bielarska/Słodowa
Kładka nad Śluzą Piaskową (O)
rok budowy-1945, Wyspa Daliowa/Piasek, most jednoprzęsłowy
Dane wycieczki:
20.00 km (0.00 km teren) czas: 00:50 h avg:24.00 km/h
R-97
Do pracy standardem, w większości pod silny wiatr.
Powrót przez miasto:
A przy Heliosie dziwaczne stojaki rowerowe - ładne, ale zupełnie niefunkcjonalne:
Dzisiejsze mosty:
Most Piaskowy (O)
kat. drog.-1, ul. Piaskowa/ul. Św. Jadwigi, rok budowy 1861 (2010), dł.-31,74 m, most jednoprzęsłowy stalowy, dwie kratownice nitowane (podwójne X)
Most Młyński Północny (O)
kat. drog-1, ul. Św. Jadwigi/pl. Bema, rok budowy-1885 (2012), dł.-36,6 m, most jednoprzęsłowy, konstrukcja nośna-dwie stalowe kratownice o pasach nierównoległych systemu Schwedlera
Most Młyński Południowy (O)
kat. drog.-1, ul. Św. Jadwigi/pl. Bema, rok budowy-1885 (2012), dł.-27,8 m, most jednoprzęsłowy o dźwigarach kratowych z jazdą dołem
Powrót przez miasto:
Ukończony mural na Kuźniczej© WrocNam
A przy Heliosie dziwaczne stojaki rowerowe - ładne, ale zupełnie niefunkcjonalne:
Niefortunne stojaki przy Heliosie© WrocNam
Dzisiejsze mosty:
Most Piaskowy (O)
kat. drog.-1, ul. Piaskowa/ul. Św. Jadwigi, rok budowy 1861 (2010), dł.-31,74 m, most jednoprzęsłowy stalowy, dwie kratownice nitowane (podwójne X)
Most Młyński Północny (O)
kat. drog-1, ul. Św. Jadwigi/pl. Bema, rok budowy-1885 (2012), dł.-36,6 m, most jednoprzęsłowy, konstrukcja nośna-dwie stalowe kratownice o pasach nierównoległych systemu Schwedlera
Most Młyński Południowy (O)
kat. drog.-1, ul. Św. Jadwigi/pl. Bema, rok budowy-1885 (2012), dł.-27,8 m, most jednoprzęsłowy o dźwigarach kratowych z jazdą dołem
Dane wycieczki:
18.00 km (0.00 km teren) czas: 00:45 h avg:24.00 km/h
R-94
Do pracy standardem.
Powrót dłuższy, żeby łyknąć trochę sztuki.
Wizyta na kolejnym Przeglądzie Sztuki "Survival 10":
Warto się na niego wybrać - w tym roku przegląd jest poświęcony sportowi i dlatego odbywa się na stadionie klubu "Oławka" na Na Niskich Łąkach. Cały plan przeglądu - TUTAJ
Kilka migawek z obejścia:
"Alternative football match", "O-bieg", całość "Barw narodowych":
"Euro maszt", "Lucio", "Ćwiczenie":
"The Game", "Podium", "Konstrukcja rasy":
"Trójkąt", "Vs", "Cioty":
Moje poprzednie wizyty na Survivalach: 2010 i 2011
Podczas dojazdu na Przegląd zauważyłem przy moście Zwierzynieckim, bar w którym można połączyć wiele przyjemności:
Dzisiejsze mosty:
Most Jagielloński Północny-nowy (O)
kat. drog.-2, ul. J. Kochanowskiego/Brucknera, rok budowy-1984, dł.-39 m, most jednoprzęsłowy żelbetowy
Most Jagielloński Południowy-nowy (O)
kat. drog.-2, ul. J.Kochanowskiego/Brucknera, rok budowy-1984, dł.-60 m, most jednoprzęsłowy-łuk wiotki systemu Langera
Most Rakowiecki (Oława)
kat. drog.-1, ul. Na Niskich Łąkach/Traugutta, rok budowy-1928, dł.-27,6 m, most jednoprzęsłowy o konstrukcji dwudźwigarowej, kratowej nitowanej z jazdą dołem
Most Żabia Ścieżka (Oł)
kat. drog.-1, ul. Żabia Ścieżka, rok budowy-1931, dł.-43,25 m, most trzyprzęsłowy, żelbetowy
Most Oławski (Oł)
kat. drog.-1, ul. Na Grobli/Walońska, rok budowy-1883, dł.-73,8 m, most trzyprzęsłowy, kamienny, łuki ceglane wypełnione betonem
Kładka Zwierzyniecka (O)
kat. drog.-1, Grobla Szczytnicko-Bartoszowicka/Na Grobli, rok budowy-1975, dł.-232,4 m, konstrukcja pięcioprzęsłowa, w części środkowej wisząca o belkach blachownicowych zawieszonych na stalowych linach
Powrót dłuższy, żeby łyknąć trochę sztuki.
Wizyta na kolejnym Przeglądzie Sztuki "Survival 10":
Survival 10© WrocNam
Warto się na niego wybrać - w tym roku przegląd jest poświęcony sportowi i dlatego odbywa się na stadionie klubu "Oławka" na Na Niskich Łąkach. Cały plan przeglądu - TUTAJ
Kilka migawek z obejścia:
Barwy narodowe© WrocNam
Polscy rodzice niemieckich dzieci© WrocNam
"Alternative football match", "O-bieg", całość "Barw narodowych":
Survival 10.1© WrocNam
"Euro maszt", "Lucio", "Ćwiczenie":
Survival 10.2© WrocNam
"The Game", "Podium", "Konstrukcja rasy":
Survival 10.3© WrocNam
"Trójkąt", "Vs", "Cioty":
Survival 10.4© WrocNam
Super Champions Team© WrocNam
Skok wzwyż© WrocNam
START© WrocNam
Moje poprzednie wizyty na Survivalach: 2010 i 2011
Podczas dojazdu na Przegląd zauważyłem przy moście Zwierzynieckim, bar w którym można połączyć wiele przyjemności:
Wiele w jednym© WrocNam
Dzisiejsze mosty:
Most Jagielloński Północny-nowy (O)
kat. drog.-2, ul. J. Kochanowskiego/Brucknera, rok budowy-1984, dł.-39 m, most jednoprzęsłowy żelbetowy
Most Jagielloński Południowy-nowy (O)
kat. drog.-2, ul. J.Kochanowskiego/Brucknera, rok budowy-1984, dł.-60 m, most jednoprzęsłowy-łuk wiotki systemu Langera
Most Rakowiecki (Oława)
kat. drog.-1, ul. Na Niskich Łąkach/Traugutta, rok budowy-1928, dł.-27,6 m, most jednoprzęsłowy o konstrukcji dwudźwigarowej, kratowej nitowanej z jazdą dołem
Most Żabia Ścieżka (Oł)
kat. drog.-1, ul. Żabia Ścieżka, rok budowy-1931, dł.-43,25 m, most trzyprzęsłowy, żelbetowy
Most Oławski (Oł)
kat. drog.-1, ul. Na Grobli/Walońska, rok budowy-1883, dł.-73,8 m, most trzyprzęsłowy, kamienny, łuki ceglane wypełnione betonem
Kładka Zwierzyniecka (O)
kat. drog.-1, Grobla Szczytnicko-Bartoszowicka/Na Grobli, rok budowy-1975, dł.-232,4 m, konstrukcja pięcioprzęsłowa, w części środkowej wisząca o belkach blachownicowych zawieszonych na stalowych linach
Dane wycieczki:
28.00 km (0.00 km teren) czas: 01:15 h avg:22.40 km/h
R-93
Do pracy standardem.
Powrót przez miasto odebrać nagrodę w organizowanym przez pewien bank konkursie dotyczącym poruszania się po mieście na rowerze w czasie Euro:
Chwilę wcześniej na Grunwald w poszukiwaniu smażalni kurczaków.
Po odebraniu nagrody, z torebeczką w ręku przez miasto i przy okazji zdjęcie w automacie fotograficznym na Świdnickiej:
Prawie pod samym domem jeszcze małe zakupy jedzeniowe i z dwoma ręcznymi bagażami kawałek pieszo do domu.
Dzisiejsze mosty:
Most Pokoju (O)
kat. drog.- 4, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego/pl. Powstańców Warszawy
(pl. Społeczny), rok budowy - 1959, dł.-118,7 m, most
trzyprzęsłowy z kablobetonu
Most Grunwaldzki (O)
kat. drog.-2, al. Słowackiego/pl. Grunwaldzki, rok budowy-1910, dł.-126,6 m, most wiszący, nitowany, zawieszony na wstęgach blachy-6 płaskowników 695x17 mm
Powrót przez miasto odebrać nagrodę w organizowanym przez pewien bank konkursie dotyczącym poruszania się po mieście na rowerze w czasie Euro:
Bankowe nagrody© WrocNam
Chwilę wcześniej na Grunwald w poszukiwaniu smażalni kurczaków.
Po odebraniu nagrody, z torebeczką w ręku przez miasto i przy okazji zdjęcie w automacie fotograficznym na Świdnickiej:
Automat fotograficzny Fortum© WrocNam
Prawie pod samym domem jeszcze małe zakupy jedzeniowe i z dwoma ręcznymi bagażami kawałek pieszo do domu.
Dzisiejsze mosty:
Most Pokoju (O)
kat. drog.- 4, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego/pl. Powstańców Warszawy
(pl. Społeczny), rok budowy - 1959, dł.-118,7 m, most
trzyprzęsłowy z kablobetonu
Most Grunwaldzki (O)
kat. drog.-2, al. Słowackiego/pl. Grunwaldzki, rok budowy-1910, dł.-126,6 m, most wiszący, nitowany, zawieszony na wstęgach blachy-6 płaskowników 695x17 mm
Dane wycieczki:
24.00 km (0.00 km teren) czas: 01:00 h avg:24.00 km/h
R-92b
Wtorek, 19 czerwca 2012
Kategoria Miasto
| Aktywność:
Zaraz po pracy książki Natki do plecaka i na WRM do biblioteki.
Powrót też WRM.
Przy okazji w bibliotece ciekawa wystawa:
Powrót też WRM.
Przy okazji w bibliotece ciekawa wystawa:
Euro na pocztówkach© WrocNam
Pocztówki z elementami piłkarskimi© WrocNam
Dane wycieczki:
3.00 km (0.00 km teren) czas: h avg: km/h
R-92a
Wtorek, 19 czerwca 2012
Kategoria Miasto, Mosty, Praca, Przebieżka, Sprzęt
| Aktywność:
Do pracy krótszym standardem.
W pracy dzień pod znakiem egzaminu z WF. Właściwie powtórka z zeszłego roku - tradycyjne 4 piątki (10x10-31s, 50 skłonów, 8 podciągnięć, 3 km-11,52).
Po egzaminie 2h wcześniej do domu okrężną drogą naznaczoną muralami (częściowo wykonanymi w ramach Out of Sth).
Najpierw było przejście w jednej z kamienic:
Nieopodal wylano pas asfaltu - czyżby nowy element infrastruktury rowerowej?:
Potem mur na jednym podwórek:
Obok niego ciekawy budynek:
Stamtąd do tworzonych kilka dni temu murali na Sępa-Szarzyńskiego:
Podczas przejazdu przez Ostrów Tumski zauważyłem nową wystawę:
Potem na Kuźniczą, gdzie powstaje nowy mural:
A ten, który powstawał, jest ukończony:
Pokręciłem się trochę jeszcze po Starym Mieście i na Wita Stwosza zauważyłem, ze instalacja z Maluchem w roli głównej podlega redukcji:
Przed dojazdem do domu wizyta w bibliotece i na poczcie.
Wieczorem lekkie pucowanie rumaka.
Dzisiejsze mosty:
Most Trzebnicki-Północny (O)
kat. drog.-4, ul. Trzebnicka/Żmigrodzka, rok budowy-1897, dł.-218,5
m, most czteroprzęsłowy
Most Trzebnicki-Południowy (O)
kat. drog.-4, ul. Trzebnicka/Żmigrodzka, rok budowy - 1905, dł.-24,6 m, most jednoprzęsłowy
Most Tumski (O)
kat. drog.-1, ul. Katedralna/N.M. Panny, rok budowy - 1892, dł.-52,19 m, most dwuprzęsłowy, konstrukcja stalowa, nitowana
Most Piaskowy (O)
kat. drog.-1, ul. Piaskowa/Św. Jadwigi, rok budowy 1861, dł.-31,74 m, most jednoprzęsłowy stalowy, dwie kratownice nitowane (podwójne X)
W pracy dzień pod znakiem egzaminu z WF. Właściwie powtórka z zeszłego roku - tradycyjne 4 piątki (10x10-31s, 50 skłonów, 8 podciągnięć, 3 km-11,52).
Po egzaminie 2h wcześniej do domu okrężną drogą naznaczoną muralami (częściowo wykonanymi w ramach Out of Sth).
Najpierw było przejście w jednej z kamienic:
Tajemnicze przejście© WrocNam
Wnętrze przejścia© WrocNam
Po odwróceniu głowy w stronę wejścia© WrocNam
Kiwające się kotki© WrocNam
Detal w przejściu© WrocNam
Nieopodal wylano pas asfaltu - czyżby nowy element infrastruktury rowerowej?:
Nowy kontrapas na Jedności?© WrocNam
Potem mur na jednym podwórek:
Sąsiedzie, pożycz szklankę cukru© WrocNam
Obok niego ciekawy budynek:
Stary budynek© WrocNam
Stamtąd do tworzonych kilka dni temu murali na Sępa-Szarzyńskiego:
Skończony mural na Sępa-Szarzyńskiego© WrocNam
Coś na ptaku na samochodowym gnieździe© WrocNam
Podczas przejazdu przez Ostrów Tumski zauważyłem nową wystawę:
Nowe kościoły we Wrocławiu© WrocNam
Potem na Kuźniczą, gdzie powstaje nowy mural:
Kolejny mural na Kuźniczej© WrocNam
A ten, który powstawał, jest ukończony:
Ukończony mural na Kuźniczej© WrocNam
Pokręciłem się trochę jeszcze po Starym Mieście i na Wita Stwosza zauważyłem, ze instalacja z Maluchem w roli głównej podlega redukcji:
Rozkład następuje© WrocNam
Przed dojazdem do domu wizyta w bibliotece i na poczcie.
Wieczorem lekkie pucowanie rumaka.
Dzisiejsze mosty:
Most Trzebnicki-Północny (O)
kat. drog.-4, ul. Trzebnicka/Żmigrodzka, rok budowy-1897, dł.-218,5
m, most czteroprzęsłowy
Most Trzebnicki-Południowy (O)
kat. drog.-4, ul. Trzebnicka/Żmigrodzka, rok budowy - 1905, dł.-24,6 m, most jednoprzęsłowy
Most Tumski (O)
kat. drog.-1, ul. Katedralna/N.M. Panny, rok budowy - 1892, dł.-52,19 m, most dwuprzęsłowy, konstrukcja stalowa, nitowana
Most Piaskowy (O)
kat. drog.-1, ul. Piaskowa/Św. Jadwigi, rok budowy 1861, dł.-31,74 m, most jednoprzęsłowy stalowy, dwie kratownice nitowane (podwójne X)
Dane wycieczki:
25.00 km (0.00 km teren) czas: 01:20 h avg:18.75 km/h