WrocNam
Wrocław łamany z Warszawą
avatar

Informacje

  • Kilometry przejechane: 33126.80 km
  • Kilometry przebiegnięte: 948.08 km
  • Godziny kręcenia: 64d 02h 21m
  • Prędkość przelotowa: 21.49 km/h
  • Więcej informacji.
baton rowerowy bikestats.pl

Tak się jeździło

  • 2016
  • button stats bikestats.pl
  • 2015
  • button stats bikestats.pl
  • 2014
  • button stats bikestats.pl
  • 2013
  • button stats bikestats.pl
  • 2012
  • button stats bikestats.pl
  • 2011
  • button stats bikestats.pl
  • 2010
  • button stats bikestats.pl
  • 2009
  • button stats bikestats.pl
  • 2008
  • button stats bikestats.pl
  • 2007
  • button stats bikestats.pl

    Warto rzucić okiem i trochę poczytać

    Linki

    Statystyki roczne

    Wykres roczny blog rowerowy WrocNam.bikestats.pl

    Archiwum

    Moje małe statystyki

    Szukaj

    Wpisy archiwalne w kategorii

    Mosty

    Dystans całkowity:1532.00 km (w terenie 0.00 km; 0.00%)
    Czas w ruchu:64:25
    Średnia prędkość:23.57 km/h
    Maksymalna prędkość:63.00 km/h
    Liczba aktywności:34
    Średnio na aktywność:45.06 km i 1h 57m
    Więcej statystyk

    R-108

    Czwartek, 12 lipca 2012 Kategoria Miasto, Mosty, Okolice | Aktywność:



    Rano pojechałem na małą pętlę - Żórawina i z powrotem.
    Po drodze park pamięci żołnierzy zamordowanych przez NKWD:
    Dęby pamięci dla żołnierzy © WrocNam

    Przy Skargi powstał płotowy mural wykonany przez uczniów pobliskiej szkoły:
    Mural na płocie © WrocNam

    Detal płotowego muralu © WrocNam

    Trasa:


    Dzisiejsze mosty:
    Most Oporowski (Ś)
    kat. drog.-3, ul. Solskiego, rok budowy-1967, dł.-28,55 m, most dwuprzęsłowy o ustroju nośnym z belek wolnopodpartych współpracujących z płytą żelbetową
    Most Kleciński (Ś)
    kat. drog.-1, ul. Przyjaźni, rok budowy-1967, dł.-24,5 m, most jednoprzęsłowy, belkowo sprężony z płytą pomostu wylewaną na mokro Dane wycieczki: 43.00 km (0.00 km teren) czas: 01:40 h avg:25.80 km/h

    R-106a

    Niedziela, 8 lipca 2012 Kategoria Mosty, Okolice | Aktywność:



    Poranna przejażdżka przed kolejną falą upałów.
    Z Rafałem spotkałem się na Rynku o 7.00. Poczekaliśmy jeszcze 15 minut na ewentualnych współuczestników wyjazdu, ale nikt się nie pojawił, więc ruszyliśmy. Po szybkim wybraniu trasy skierowaliśmy się na Szczodre.
    Na chwilę zatrzymaliśmy się na placu targowym Młyn, gdzie pooglądaliśmy rowery. Potem już tylko jazda i podziwianie okolic:
    Zameczek myśliwski w Domaszczynie © WrocNam

    Prawie skończona S-8 © WrocNam

    Po zrobieniu pętli i dojechaniu do miasta, przy obwodnicy śródmiejskiej zauważyliśmy odpoczywającą watahę googlomapcarów:
    Ekipa Google Maps © WrocNam

    Na Milenijnym spotkaliśmy Łukasza pędzącego na ustawkę Husarii, z którym zamieniliśmy kilka słów.
    W czasie jazdy powstał pomysł bezspinkowej trzysetki dookoła Wrocławia.
    Trasa:

    Dzisiejsze mosty:
    Most Widawski (W)
    kat. drog.-2, ul. Sułowska, rok budowy - 1951, dł.-27,87 m, konstrukcja jednoprzęsłowa żelbetowa o ustroju nośnym dwuprzegubowym, łukowym ze ściągiem
    Wiadukt w ul. Bora-Komorowskiego
    kat. drog.-1, ul. Bora-Komorowskiego, rok budowy-1975, dł.-188,15 m, wiadukt 10-przęsłowy o ustroju nośnym z belek sprężonych typu WBS połączonych z żelbetową płytą pomostową, rozpiętość przęseł-18 m
    Wiadukt w ul. Kowalskiej
    kat. drog.-4, ul. Kowalska, rok budowy-1978, dł.-106,2 m, wiadukt 7-przęsłowy o konstrukcji monolitycznej płaskiej Dane wycieczki: 60.00 km (0.00 km teren) czas: 02:40 h avg:22.50 km/h

    R-106b

    Niedziela, 8 lipca 2012 Kategoria Miasto, Mosty | Aktywność:



    Wieczorem do kolegi załatwić interesy.
    Przy okazji odwiedziny w Ogrodach Hallera:
    Zabłąkana chmura © WrocNam

    Szklana chmura © WrocNam

    Obelisk ku czci sportowców © WrocNam

    Dzisiejsze mosty:
    Estakada Gądowianka/wiadukt wschodni
    rok budowy–2002/2003, estakada nad ul. Strzegomską i torami PKP, dł.–609,75 m, konstrukcja wolnopodparta 15–przęsłowa na 16 podporach, obiekt wykonany ze stali, betonu zbrojonego i sprężonego
    Estakada Gądowianka/łącznica wschodnia
    rok budowy–2003, estakada nad torami PKP, dł.–148 m, konstrukcja 7–przęsłowa na 7 podporach, obiekt wykonany ze stali, betonu zbrojonego i sprężonego
    Estakada na Klecińskiej
    estakada nad torami PKP Dane wycieczki: 20.00 km (0.00 km teren) czas: 00:40 h avg:30.00 km/h

    R-105

    Piątek, 6 lipca 2012 Kategoria Miasto, Mosty, Praca | Aktywność:



    Do pracy krótszym standardem.
    Powrót przez miasto żeby kupić świetlówkę.
    Przy okazji dowiedziałem się nowej prawdy:
    I tu dotarł XXI wiek © WrocNam

    Dzisiejsze mosty:
    Most Pomorski-Północny (O)
    kat. drog.-4, ul. Pomorska, rok budowy-1930, dł.-84,8 m, most trzyprzęsłowy o konstrukcji stalowej z 7 pełnościennych dźwigarów nitowanych
    Most Pomorski-Środkowy (O)
    kat. drog.-4, ul. Pomorska, rok budowy-1930, dł.-11 m, most jednoprzęsłowy o zróżnicowanej konstrukcji przęsła
    Most Pomorski-Południowy (O)
    kat. drog.-4, ul. Pomorska, rok budowy - 1905, dł.-86 m, most trzyprzęsłowy, kamienny, o konstrukcji łukowej Dane wycieczki: 18.00 km (0.00 km teren) czas: 00:40 h avg:27.00 km/h

    R-104

    Czwartek, 5 lipca 2012 Kategoria Miasto, Mosty, Okolice | Aktywność:



    Do pracy standardem.
    Powrót bardzo lekko okrężną drogą - wybrałem się, niczym Jazon, na wyprawę po niepasteryzowane piwa:
    Piwa Browaru Widawa © WrocNam

    Po drodze śmignąłem przez Psie Pole, gdzie trwa remont generalny:
    Przeszłość Psiego Pola © WrocNam

    Teraźniejszość Psiego Pola © WrocNam

    Przyszłości jeszcze nie widać, bo robią kawałkami.
    Kręcąc sobie z wolna i zmagając się z przeciwnościami losu dotarłem do Chrząstawy Małej, którą odwiedziłem już w czerwcu, a gdzie znajduje się "Gospoda pod Czarnym Kurem" z mini browarem Widawa:
    Rodzinny Browar Widawa © WrocNam

    Kupiłem sobie trzy piwa z pięciu warzonych w browarze i pozwiedzałem instalację:
    Kadzie Browaru Widawa © WrocNam

    Część aparatury wytwórczej © WrocNam

    Pobierak próbek © WrocNam

    Chwilę odpocząłem i zacząłem powrót.
    Podczas przejazdu przez Swojczyce zauważyłem kamień graniczny, którego wcześniej poszukiwałem wzrokiem, ale nigdy nie widziałem:
    Kamień graniczny w Swojczycach © WrocNam

    Doturlałem się do domu, gdzie po obiedzie przeprowadziłem degustację Kruka, czyli piwa przypominającego słynnego Guinnessa. Ciekawy i dość specyficzny smak.
    Trasa:


    Dzisiejsze mosty:
    Most Swojczycki (O/W)
    kat. drog.-3, ul. Swojczycka, rok budowy-1966, dł.-42,6 m, most trzyprzęsłowy o ustroju nośnym z belek kablobetonowych zespolonych płytą żelbetową
    Most Bolesława Chrobrego Północny (O)
    kat. drog.-3, ul. A. Mickiewicza/ul. Swojczycka, rok budowy-1930, dł.-48,5 m, most jednoprzęsłowy, żelbetowy
    Most Bolesława Chrobrego Południowy (O)
    kat. drog.-3, ul. A. Mickiewicza/ul. Swojczycka, rok budowy-1930, dł.-134,7 m, most czteroprzęsłowy, żelbetowy
    Most Zwierzyniecki (O)
    kat. drog.-3, ul. Marii Curie Skłodowskiej, rok budowy 1897, dł.-62 m, most jednoprzęsłowy o dźwigarach głównych łukowych, kratownicowych ze ściągiem, jazda dołem Dane wycieczki: 58.00 km (0.00 km teren) czas: 02:20 h avg:24.86 km/h

    R-102

    Wtorek, 3 lipca 2012 Kategoria Miasto, Mosty, Praca | Aktywność:



    Do pracy standardem w leciutkim deszczu po przejściu frontu:
    Front nad Wrocławiem © WrocNam

    Po pracy myślałem, żeby pojechać gdzieś dalej, ale przechodzące przez Wrocław przelotne opady skutecznie mnie odstraszyły i dobrze, bo kilkanaście minut po przyjeździe do domu zaczęło nieźle lać.
    A tak pojechałem przez Rynek zobaczyć co zostało po Euro:
    Resztki Strefy Kibica © WrocNam

    Rozbieranie Strefy Kibica © WrocNam

    Przy Oławskiej stoi jeszcze przystanek ContiBusa:
    Piłkarski przystanek © WrocNam

    A Fredro nadal ubrany w barwy narodowe:
    Fredro w narodowym szaliku © WrocNam

    Dzisiejsze mosty:
    Most Szczytnicki (O)
    kat. drog.-2, pl. Grunwaldzki/al. J. Kochanowskiego, rok budowy-1934 (2008), dł.-66,9 m, most trzyprzęsłowy, konstrukcja nośna niejednorodna Dane wycieczki: 24.00 km (0.00 km teren) czas: 01:00 h avg:24.00 km/h

    R-99

    Czwartek, 28 czerwca 2012 Kategoria Miasto, Mosty, Praca | Aktywność:



    Do pracy standardem.
    Powrót przez miasto. Kolejne instalacje "Out of Sth":
    Polska składa się z Polaków © WrocNam

    Elementy Polski © WrocNam

    Powstający mural na Kościuszki © WrocNam

    Dzisiejszy most:
    Most Piotra Skargi (Fosa)
    kat. drog.-1, ul. Piotra Skargi/Kołłątaja, rok budowy-1968, dł. -19,6 m, most
    jednoprzęsłowy, żelbetowy Dane wycieczki: 20.00 km (0.00 km teren) czas: 00:50 h avg:24.00 km/h

    R-98

    Środa, 27 czerwca 2012 Kategoria Praca, Mosty, Miasto | Aktywność:



    Do pracy standardem.
    Powrót przez miasto.
    Widok z jednej z kładek:
    Most i Hala © WrocNam

    Dzisiejsze mosty:
    Most Św. Klary (O)
    kat. drog.-1, rok budowy-1799 (1992, 2001), dł. - 20,6 m, Wyspa Słodowa/Bielarska, most dwuprzęsłowy, przęsła konstrukcji stalowej z dwuteowników
    Most Słodowy (O)
    kat. drog.-1, rok budowy-1911, dł.-8,45 m, Wyspa Młyńska/Słodowa, most jednoprzęsłowy o konstrukcji stalowej z czterech swobodnie podpartych belek
    Kładka Piaskowa (O)
    kat. drog.-1, rok budowy–2002, dł.–109,28 m, Wyspa Piasek/Słodowa, ustrój nośny kładki stanowi stalowa konstrukcja spawana, skrzynkowa, trójprzęsłowa, podparta na długości na dwóch filarach i dwóch przyczółkach
    Żabia Kładka (O)
    kat. drog.–1, Bulwar Słoneczny/Wyspa Bielarska, rok budowy-1975, dł.–56,52 m, kładka jednoprzęsłowa na dwóch podporach podwieszona do 4 stalowych lin
    Kładka Słodowa (O)
    kat. drog.–1, ul. Drobnera/wyspa Słodowa, rok budowy–2003, dł.–108,4 m, stalowa
    konstrukcja jednoprzęsłowa, ustrój nośny podwieszony jest za pomocą 20 want
    stalowych
    Kładka Bielarska (O)
    dł.-35 m, wyspa Bielarska/Słodowa
    Kładka nad Śluzą Piaskową (O)
    rok budowy-1945, Wyspa Daliowa/Piasek, most jednoprzęsłowy Dane wycieczki: 20.00 km (0.00 km teren) czas: 00:50 h avg:24.00 km/h

    R-97

    Wtorek, 26 czerwca 2012 Kategoria Miasto, Mosty, Praca | Aktywność:



    Do pracy standardem, w większości pod silny wiatr.
    Powrót przez miasto:
    Ukończony mural na Kuźniczej © WrocNam

    A przy Heliosie dziwaczne stojaki rowerowe - ładne, ale zupełnie niefunkcjonalne:
    Niefortunne stojaki przy Heliosie © WrocNam

    Dzisiejsze mosty:
    Most Piaskowy (O)
    kat. drog.-1, ul. Piaskowa/ul. Św. Jadwigi, rok budowy 1861 (2010), dł.-31,74 m, most jednoprzęsłowy stalowy, dwie kratownice nitowane (podwójne X)
    Most Młyński Północny (O)
    kat. drog-1, ul. Św. Jadwigi/pl. Bema, rok budowy-1885 (2012), dł.-36,6 m, most jednoprzęsłowy, konstrukcja nośna-dwie stalowe kratownice o pasach nierównoległych systemu Schwedlera
    Most Młyński Południowy (O)
    kat. drog.-1, ul. Św. Jadwigi/pl. Bema, rok budowy-1885 (2012), dł.-27,8 m, most jednoprzęsłowy o dźwigarach kratowych z jazdą dołem Dane wycieczki: 18.00 km (0.00 km teren) czas: 00:45 h avg:24.00 km/h

    R-95

    Niedziela, 24 czerwca 2012 Kategoria Okolice, Mosty | Aktywność:



    Kilka dni wcześniej Magda w jednym ze swoich wpisów napomknęła coś o weekendowym wyjeździe gdzieś za miasto. Pierwotnie miała to być Ślęża z postojem przy Zalewie Mietkowskim, która mogłaby się zamienić w Syców w zależności od ochoty i planów pomysłodawczyni. W sobotę klaruje się ostatecznie cel: Syców.
    W niedzielny poranek po małym błądzeniu po okolicach Psiego Pola, z niewielkim poślizgiem zameldowałem się na miejscu zbiórki. Podczas chwilowego oczekiwania na kończącą przygotowania Szefową Całego Zamieszania poznałem towarzyszy wyjazdu: Łukasza i Krzyśka:
    Ekipa w Sycowie © WrocNam

    Po jeszcze chwili zebraliśmy się wszyscy i byliśmy gotowi do wyjazdu. W planach było głównie dotarcie do Sycowa, ale również zbieranie jagód i, dla ochłody, odwiedziny jakiegoś jeziorka.
    Zaczęliśmy niezłym tempem i właściwie takie utrzymało się do końca:
    Napieranie pod górkę © WrocNam

    Lekko okrężną drogą przez Twardogórę dotarliśmy do Sycowa, gdzie po krótkich zakupach, udaliśmy się na odpoczynek na łonie natury w sycowskim Parku:
    Rumaki na popasie © WrocNam

    Mauzoleum w Sycowie © WrocNam

    Park w Sycowie © WrocNam

    Postument w sycowskim parku © WrocNam

    Spotykamy i poznajemy również wyrwanego ze snu przez Magdę Tomka i zalegamy nad jedynym (jak się okazało) tego dnia jeziorkiem:
    Staw w sycowskim parku © WrocNam

    Wcinając, gadając i rozkoszując się wspaniałymi okolicznościami przyrody spędzamy miłe 1,5 godziny na trawie, po czym postanawiamy jednak wrócić do Wrocławia. Przy wyjeździe z Sycowa żegnamy Tomka oraz Krzyśka i w trójkę ciśniemy do Wrocławia.
    Przejeżdżamy koło kilku ciekawych miejsc i w Ostrowinie dodatkowo chwilę gawędzimy z młodym poetą:
    Kościół w Szczodrowie © WrocNam

    Pałac w Ostrowinie © WrocNam

    Herby na pałacu w Ostrowinie © WrocNam

    Po dojechaniu w okolice budowanej S-8 postanawiamy ją wykorzystać i wrócić tą drogą do Wrocławia.
    Docieramy do miejsca wspólnego startu, chwilę jeszcze gadamy, żegnamy się z Magdą, i z Łukaszem kierujemy się w stronę centrum. Łukasz odbija w kierunku zachodnich peryferii Wrocławia, a ja powoli dotaczam się do domu.
    WIELKIE DZIĘKI ZA WSPÓLNE KRĘCENIE!!!
    Trasa (gdzieś mi wypadło z głowy prawie 8 km):

    Dzisiejsze mosty:
    Most Dmowskiego-południowy (O)
    kat. drog.-1, ul. Dmowskiego, rok budowy-1992, dł.-126 m
    Most Mieszczański nowe-południowy (O)
    kat. drog.-2, ul. Dubois, rok budowy-1996, dł.-90 m, most dwuprzęsłowy, stalowy
    Most Warszawski-Wschodni (O)
    kat. drog.-4, al. M. Kromera/ul. Jedności Narodowej, rok budowy-1916 (2008), dł.-70,61 m, most sześcioprzęsłowy, pięć przęseł-konstrukcja płyty łukowej
    bezprzegubowej z żelbetu, jedno przęsło-konstrukcja łukowa z jazdą dołem
    Most Warszawski-Zachodni (O)
    kat. drog.-4, al. M. Kromera/ul. Jedności Narodowej, rok budowy-1928 (2008), dł.-41,2 m, most jednoprzęsłowy, żelbetowy
    Most Warszawski-Środkowy (O)
    kat. drog.-4, al. M.Kromera, rok budowy-1916 (2008), dł.-182,27 m
    Most Bolesława Krzywoustego-lewy (Widawa)
    kat. drog.-2, ul. Bolesława Krzywoustego, rok budowy-1953, dł.-61,9 m, most trzyprzęsłowy o ustroju nośnym z 6 belek żelbetowych typu Gerbera
    Most Bolesława Krzywoustego-prawy (W)
    kat. drog.-2, ul. Bolesława Krzywoustego, rok budowy-1978, dł.-61,9 m
    Most Zakrzowski (Dobra)
    kat. drog.-1, ul. gen. L. Okulickiego, rok budowy-1969, dł.-19 m, most jednoprzęsłowy o konstrukcji żelbetowej
    Most Uniwersytecki-Północny (O)
    kat. drog.-1, ul. Grodzka/ul. Drobnera, rok budowy-1934, dł.-79,5 m, most dwuprzęsłowy o konstrukcji stalowej, podpory betonowe
    Most Uniwersytecki-Południowy (O)
    kat. drog.-1, ul. Grodzka/ul. Drobnera, rok budowy-1934, dł.-53,62 m, most dwuprzęsłowy, żelbetowy, podpory betonowe
    Wiadukt w ul. Bora-Komorowskiego
    kat. drog.-1, ul. Bora-Komorowskiego, rok budowy-1975, dł.-188,15 m, wiadukt 10-przęsłowy o ustroju nośnym z belek sprężonych typu WBS połączonych z żelbetową płytą pomostową, rozpiętość przęseł-18 m Dane wycieczki: 160.00 km (0.00 km teren) czas: 05:55 h avg:27.04 km/h

    Blogi rowerowe na www.bikestats.pl